  • 1. Data: 2003-06-04 07:32:49
    Temat: problem z wezwaniem do zapłaty
    Od: "Radek" <g...@k...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do grupy zwiazane ze skutecznoscia wezwania do zaplaty. Otoz
    probuje odzyskac pieniadze od nieuczciwego goscia, ktory jest mi winien
    pewna sume na podstawie umowy pozyczki. Pieniedzy nie chce oddac, tlumaczac
    sie ze nie ma. Zamierzam wystapic na droge sadowa aby uzyskac nakaz zaplaty
    i dlatego wyslalem ostatnio do niego wezwanie do zaplaty. Problem polega na
    tym ze na tej umowie pozyczki nie ma jego adresu zamieszkania. Ja oczywiscie
    wiem gdzie on mieszka i mam to nawet potwierdzone na innych dokumentach, ale
    na umowie adresu nie ma. Obawiam sie takze, ze moj dluznik moze nie odebrac
    tego wezwania (i nastepnych rowniez). I pytanie: czy jesli na umowie nie
    bylo adresu dluznika i moje wezwania nie zostana przez niego odebrane (ani
    przez jego rodzicow, gdyz mieszka on z rodzicami) to czy moge wniesc sprawe
    do sadu czy sad taki pozew odrzuci? A moze jest tak, ze jesli dwukrotnie nie
    odbierze a ja na podstwie innego dokumentu bede mogl udowodnic jego miejsce
    zamieszkania, to takie wezwanie bedzie skuteczne? Z gory dziekuje za
    wszelkie informacje wtym temacie.

    Pozdrawiam
    Radek