  • 1. Data: 2007-02-09 23:13:35
    Temat: problem z tankowaniem na statoil
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Witam

    Bylem ze znajomym na stacji statoil. Chcial tankowac ale z dystrubutora
    lecialo tylko powietrze.
    W sumie naliczylo mu 3 litry. Poszedl powiedziec, ze cos jest nie tak a
    obsluga wmawiala mu,
    ze ma zapowietrzony zbiornik (na zadnej stacji przedtem ani potem sie to nie
    zdarzylo a nowoczesne
    auto ma sprawnie dzialajace odpowietrzanie). Chcial zeby ktos z obslugi
    poszedl to zobaczyc - nie
    ma takiej mozliwosci. Podejscie typu "plac i spiepszaj albo wzywamy
    policje". No i zaplacil za te 3 litry.

    Co mozna bylo zrobic ? Policje wzywac na miejsce ? Swiadka znalezc ktory
    stwierdzi, ze cos jest
    nie tak ? Czy to moglem byc ja jezeli z nim przyjechalem ?

  • 2. Data: 2007-02-09 23:22:11
    Temat: Re: problem z tankowaniem na statoil
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tu-i-tam" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Z technicznego punktu widzenia mało to prawdopodobne, bowiem przepływające
    paliwo uruchamia licznik. Możliwe jest teoretycznie uruchomienie licznika przez
    paliwo z powietrzem, ale nie damo powietrze. Skoro po naciśnięciu nie leciało
    paliwo, to pytanie, gdzie się podziała. Przez licznik przeszło. Obsługa stacji
    zadziałała bardzo głupio, bo po takim raporcie należy sprawdzić, czy czasem
    paliwo nie wlewa się do dystrybutora. Jedyna możliwość, ale rodzi
    niebezpieczeństwo wybuchu.

    Ogólnie w każdym takim wypadku należy wzywać Policję. policjant, gdy stwierdzi
    taki stan rzeczy będzie wiedział co zrobić.

  • 3. Data: 2007-02-10 03:28:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.02.2007 tu-i-tam <t...@o...pl> napisał/a:
    > Bylem ze znajomym na stacji statoil. Chcial tankowac ale z dystrubutora
    > lecialo tylko powietrze.

    Syczało czy jak?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2007-02-10 03:29:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.02.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > paliwo z powietrzem, ale nie damo powietrze. Skoro po naciśnięciu nie leciało

    3 litry to zejdzie pewnie na przewody od licznika, wiec w sumie może i
    możliwe.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-02-10 11:18:31
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:anqv94-hf3.ln1@ziutka.router...
    > Syczało czy jak?

    Jak to waz, to i syczal ;-).

    pozdrawiam
    goore

  • 6. Data: 2007-02-10 14:02:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > 3 litry to zejdzie pewnie na przewody od licznika, wiec w sumie może i
    > możliwe.

    A co się stało z tym paliwem, co tam wcześniej było?

  • 7. Data: 2007-02-10 19:29:30
    Od: "Andrzej" <e...@o...pl>

> [...]
    > stwierdzi, ze cos jest
    > nie tak ? Czy to moglem byc ja jezeli z nim przyjechalem ?

    Miałem podobnie, tyle, że na innej stacji, gdzie w dystrybutorze przy wężu
    był taki wiatraczek z benzyną. "Zatankowałem" trochę paliwa, bo po 1-2 min.
    zorientowałem się, że w wiatraczku jest powietrze. Podjechałem do innego
    dystrybutora, za powietrze nie płaciłem, bo powiedziałem, że zgodnie z
    informacją naklejoną na dystrybutorze, tam nie powinno być powietrza. Facet
    się zdziwił ale musiał się ze mną zgodzić, bo racja nie stała po jego
    stronie. .

  • 8. Data: 2007-02-10 21:55:27
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > A co się stało z tym paliwem, co tam wcześniej było?

    No jak dystrybutor przez miesiąc był nieużywany to wyparować mogło :-)

    +inż.leva+

  • 9. Data: 2007-02-12 00:18:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.02.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A co się stało z tym paliwem, co tam wcześniej było?

    Tego to najtęższe głowy nie wiedzą, ale skoro może wyciec gdzieś ze
    środka to pewnie równie łatwo lub łatwiej z końcówki dystrybutora.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2007-02-12 18:01:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tego to najtęższe głowy nie wiedzą, ale skoro może wyciec gdzieś ze
    > środka to pewnie równie łatwo lub łatwiej z końcówki dystrybutora.

    3 litry to trochę zbyt dużo, by nie było plamy.