  • 1. Data: 2004-09-15 06:41:31
    Temat: problem z rejestracją
    Od: "palermos" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć

    Sytuacja wygląda następująco:
    Auto sprowadzone z niemczech.
    Wszystkie połaty porobione, zostaje tylko rejestracja - i tu pojawia sie
    wielki problem, poradzcie CO MAM ZROBIĆ !!!
    Na bloku silnika jest nabity nowy numer z powodu iż kadłub silnika był
    wymieniany jest faktura z niemieckiego serwisu. Silnik jest identyczny z
    oryginalnym nic nie było kombinowane problem tylko z tym iz w serwisie nie do
    konca zeszlifowali ten poprzedni i na przeglądzie napisali ze numer nie jest
    fabryczny, wysłali mnie do rzeczowznawcy który to ocenił iz faktycznie nie
    jest on fabryczny (no bo nie jest) ale istnieje mozliwosc jego nabicia. Z tym
    wszystkim udałem sie do WK a tam jeden pierd taki powiedziłą ze on mi nie da
    zezwolenia na nabicie nowych numerów bo to nie jest zgodne z przepisami -
    formalista jeden zas...
    Co proponujecie z tym fantem ? Pisać do Ministerstwa Infrastruktury o
    odstępstwo od warunków technicznych pojazdów czy moze poczekać aż
    zardzewieje ;)i jeszce raz jechać na przegląd i starać sie od wpis od
    rzeczoznawcy ze numer nieczytelny z powodu rdzy. Tak to juz jest w polsce ze
    jak człowiek chce uczciwie to mu kłody pod nogi rzucają wiec trza kombinować

  • 2. Data: 2004-09-15 07:18:39
    Temat: Re: problem z rejestracją
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    palermos pisze:

> [...]
    > rzeczoznawcy ze numer nieczytelny z powodu rdzy. Tak to juz jest w polsce
    > ze jak człowiek chce uczciwie to mu kłody pod nogi rzucają wiec trza

    A moze poczekac az nie bedzie numerow silnika w dowodach ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-15 07:39:16
    Od: "palermos" <p...@W...gazeta.pl>

    > A moze poczekac az nie bedzie numerow silnika w dowodach ?

    Niestety od 1 paź. znikają one tylko z dowodu rej. ale nadal sa
    ewidencjonowane chociaż i od tego chcą odstąpić ale narazie prawo stanowi
    inaczej :( tak że jak na razie są potrzebne a kiedy zmienią to ustawe to już
    chyba nikt z nas nie wie

  • 4. Data: 2004-09-15 20:02:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "palermos" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Ja bym proponował przede wszystkim zwrócić się na piśmie do Wydziału
    komunikacji. "Na gębę", to Cię mogą spławić, ale w piśmie muszą wskazać
    drogę załatwienia sprawy. W końcu wymiana silnika byłą zgodna z prawem
    niemieckim, gdzie silnik traktuje się jako część zamienną.

  • 5. Data: 2004-09-16 19:27:54
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "palermos" <p...@W...gazeta.pl> napisał:

    >a kiedy zmienią to ustawe to już chyba nikt z nas nie wie
    A dlaczego ustawę ? I którą ?

    Artur Golański