  • 1. Data: 2007-02-16 09:28:26
    Temat: problem z kretynem z allegro
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Witam.

    Jakis baran wczoraj kupil u mnie pamiec. Zaraz po tym napisal dosyc
    chamskiego
    maila w ktorym sugerowal, ze mam rzucic wszystko i biec na poczte z jego
    pamiecia.

    Pamiec w sumie wyslalem po kilku godzinach ale jako, ze mnie facet niezle
    wkurzyl
    to napisalem mu, ze wysle okolo srody.

    On teraz chce zebym od razu oddal mu pieniadze i straszy mnie artykulem 286
    paragraf
    1 kodeksu karnego.

    Czy powinienem

    a) olac go
    b) kazac mu spadac
    c) bac sie

    ?

    Pisze tez jakies bzdury o zglaszaniu niesolidnego sprzedawcy do allegro
    (gosc ma chyba z 260
    punktow i jeszcze chyba nawet nie zajrzal do regulaminu allegro).

  • 2. Data: 2007-02-16 09:38:41
    Temat: Re: problem z kretynem z allegro
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *tu-i-tam* na tej grupie:

    > a) olac go

    tak

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-16 09:42:52
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > tak

    Ciepłym moczem :-)

  • 4. Data: 2007-02-16 11:37:09
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Czy powinienem
    >
    > a) olac go
    > b) kazac mu spadac
    > c) bac sie

    Napisz do allegro, zalaczajac skan dowodu nadania i kopie zadan kontrahenta.
    Wskaz na to, ze jeszcze nie uplynal termin, po ktorym kupujacy moze zglaszac
    niewywiazanie sie z transakcji. Wowczas zabezpieczysz sie niejako przed
    mozliwymi zlosliwosciami ze strony tego goscia.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 5. Data: 2007-02-17 10:08:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tu-i-tam napisał(a):

    > c) bac sie

    To. Jak się obrońcy zwierząt dowiedzą że handlujesz ze zwierzętami ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com