-
1. Data: 2004-10-05 14:33:48
Temat: problem z Ideą
Od: "PoPs" <m...@o...pl>
Witam
Mam problem z siecią komórkową IDEA
Problem polega na
Rok temu kupiłem żonie telefon w promocji zmiennicy 2 - sam korzystałem z
pierwszej wersji tej promocji - a polega ona na tym ze zmieniając operatora
na idee i podpisując z nimi umowę na 24miesiące przez pierwszy rok dostaje
się rabat na abonament 50%.
W promocji zmiennicy 2 słyszałem ze cos się zmieniło wiec przed zakupem
poprosiłem sprzedawcę żeby się upewnił czy po upływie 12 miesięcy będę mógł
zmienić abonament na niższy. Sprzedawca potwierdził że TAK ale dla
upewnienia wykonał przy nas telefon do Biuro Obsługi Klienta Idea i tam
operator też potwierdził ze TAK.
Minął rok wiec chcemy zmienić abonament na niższy i co - dowiadujemy się że
nie można
12 sierpnia złożyliśmy reklamacje pisemną że nas wprowadzona w błąd a umowa
naszym zdaniem nie precyzuje tego dokładnie i jednoznacznie.
Po 20 dniach dzwonie żeby się dowiedzieć czy reklamacja została
rozpatrzona i pani informuje mnie że moja reklamacja wpłynęła do systemu 26
sierpnia i mają 30 dni na rozpatrzenie ( wysłałem faxem 12 dotarła 26 ???)
Dzwonie dziś 27 Września (minęło 31 dni) i uzyskuję odpowiedź że reklamacja
nadal jest nie rozpatrzona i ich regulamin mówi ze mają na to 30 dni i nic
nie mówi co jeśli przekroczą ten okres
Dowiedziałem się ze z tej "promocji" skorzystało też kilku moich znajomych i
mają też takie same problemy
Co ja mogę w tej sprawie zrobić
45 złotych droższy abonament miesięcznie to jest dla nas młodego małżeństwa
spory wydatek
Bardzo proszę o podpowiedz co z tym mozna zrobic
Pozdrawiam
Mariusz K
-
2. Data: 2004-10-05 15:41:13
Temat: Re: problem z Ideą
Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
> > Dzwonie dziś 27 Września (minęło 31 dni) i uzyskuję odpowiedź że
reklamacja
> nadal jest nie rozpatrzona i ich regulamin mówi ze mają na to 30 dni i
nic
> nie mówi co jeśli przekroczą ten okres
regulamin nie ale prawo z tego co niedawno na grupie mowiono mowi ze po
przekroczeniu 30 dni reklamacjha jest
rozpatrzona pozytywnie.
P.
-
3. Data: 2004-10-05 22:08:33
Temat: Re: problem z Ideą
Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl>
SELECT message FROM pl.soc.prawo WHERE date='Tue, 5 Oct 2004 16:33:48
+0200' AND author='PoPs'
> 12 sierpnia złożyliśmy reklamacje pisemną że nas wprowadzona w błąd a umowa
> naszym zdaniem nie precyzuje tego dokładnie i jednoznacznie.
Witam w klubie!
Tak samo było w moim przypadku: sprzedawca wyraźnie zapewniał, że można po
upływie 12 miesięcy zmienić plan na niższy.
Umowa (+regulamin) moim zdaniem nie tylko nie precyzuje ale jest tak
sformuowana, że celowo wprowadza w błąd:
są tam punkty, które mówią, że przed upływem 12 miesięcy nie można zmienić
planu taryfowego na niższy. Sugeruje to (moim zdaniem) możliwość zmiany po
upływie tego czasu. Tymczasem konsultant mi mówi, że w ciągu 12 miesięcy
nie ma _fizycznej_ możliwości zmiany taryfy (nawet gdybym chciał zapłacić
karę). Dopiero po 12 mies. mogę zapłacić karę i zmienić taryfę. Paranoja.
Mam wrażenie, że człowiek nieobeznany z prawniczym językiem i kruczkami,
nie ma szans uchronić się przed podpisaniem niekorzystnej dla siebie umowy
(i zaakceptowaniem takowego regulaminu) nad sformuowaniem której pracuje
sztab prawników...
Ja odpuściłem tę sprawę (jak wiele innych w Idei - a trochę się tego
nazbierało) ale Tobie życzę powodzenia. Jak coś uda się załatwić, daj znać.
Pozdrawiam
Jarosław Mężyk
--
http://portfolio.netcoffee.pl
j.mezyk [wiecie co] netcoffee . pl
Tyle książek do przeczytania, tyle wiedzy do zdobycia, tyle pomysłów do
zrealizowania - a tak mało czasu!!
-
4. Data: 2004-10-06 06:15:56
Temat: Re: problem z Ideą
Od: "PoPs" <m...@o...pl>
Witam Ponownie
Wysłałem ponownie reklamacje "reklamacji" o nie rozpatrzenie reklamacji w
określonym przez regulamin terminie
Oczywiście muszę przejść całą procedurę czyli przyjęcie zgłoszenia do
systemu i odczekanie 30 dni na rozpatrzenie - Zabawa w kotka i myszkę !!!
W rozmowie telefonicznej w panią z BOKu dowiedziałem się ze, i tak co bym
nie napisał to będzie odrzucone bo oni dla mnie nie zmienią regulaminu.
Co do tego co napisał Przemek R.
Tak takie prawo funkcjonuje ale musiał bym mieć wszystkie potwierdzenia
nadania i odbioru pisma przez idee, pisemno od nich kiedy wpłynęła do Idei
reklamacja i jakieś pieczątki itd. Itp. - Czyli trzeba by najpierw zatrudnić
prawnika żeby poprowadził taką sprawę
PS
Dziś jest 6,10,2004 - a ja jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi ani pisemnej
ani telefonicznej ze strony Ideii
Sam dzwoniłem do BOKu i wiem jaka jest odpowiedź na moją reklamację ale
myślę ze powinni mnie sami o tym poinformować pisemnie
Byle do końca umowy i nawet im nie podziękuję za współprace tylko pierdykne
ta umowe az zabrzęczy ;)
Pozdrawiam
Mariusz K
Użytkownik "PoPs" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cjubit$km1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam problem z siecią komórkową IDEA
>
> Problem polega na
>
> Rok temu kupiłem żonie telefon w promocji zmiennicy 2 - sam korzystałem z
> pierwszej wersji tej promocji - a polega ona na tym ze zmieniając
operatora
> na idee i podpisując z nimi umowę na 24miesiące przez pierwszy rok dostaje
> się rabat na abonament 50%.
>
> W promocji zmiennicy 2 słyszałem ze cos się zmieniło wiec przed zakupem
> poprosiłem sprzedawcę żeby się upewnił czy po upływie 12 miesięcy będę
mógł
> zmienić abonament na niższy. Sprzedawca potwierdził że TAK ale dla
> upewnienia wykonał przy nas telefon do Biuro Obsługi Klienta Idea i tam
> operator też potwierdził ze TAK.
>
> Minął rok wiec chcemy zmienić abonament na niższy i co - dowiadujemy się
że
> nie można
>
> 12 sierpnia złożyliśmy reklamacje pisemną że nas wprowadzona w błąd a
umowa
> naszym zdaniem nie precyzuje tego dokładnie i jednoznacznie.
>
> Po 20 dniach dzwonie żeby się dowiedzieć czy reklamacja
została
> rozpatrzona i pani informuje mnie że moja reklamacja wpłynęła do systemu
26
> sierpnia i mają 30 dni na rozpatrzenie ( wysłałem faxem 12 dotarła 26 ???)
>
> Dzwonie dziś 27 Września (minęło 31 dni) i uzyskuję odpowiedź że
reklamacja
> nadal jest nie rozpatrzona i ich regulamin mówi ze mają na to 30 dni i nic
> nie mówi co jeśli przekroczą ten okres
>
> Dowiedziałem się ze z tej "promocji" skorzystało też kilku moich znajomych
i
> mają też takie same problemy
>
>
>
> Co ja mogę w tej sprawie zrobić
>
> 45 złotych droższy abonament miesięcznie to jest dla nas młodego
małżeństwa
> spory wydatek
>
>
>
> Bardzo proszę o podpowiedz co z tym mozna zrobic
>
>
>
> Pozdrawiam
>
> Mariusz K
>
>
>
>
>
-
5. Data: 2004-10-06 09:39:53
Temat: Re: problem z Ideą
Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
>
>
> Co do tego co napisał Przemek R.
>
> Tak takie prawo funkcjonuje ale musiał bym mieć wszystkie potwierdzenia
> nadania i odbioru pisma przez idee, pisemno od nich kiedy wpłynęła do
Idei
> reklamacja i jakieś pieczątki itd. Itp. - Czyli trzeba by najpierw
zatrudnić
> prawnika żeby poprowadził taką sprawę
>
>
>
>
zanies reklamacje osobiscie do SALONU GLOWNEGO idei, w wiekszych miastach
sa.
po 30 dniach zglos sie do tego salonu po odpwoeidz.
P.
-
6. Data: 2004-10-06 10:02:12
Temat: Re: problem z Ideą
Od: adamb <z...@w...abkom.tk>
Przemek R. napisał(a):
> zanies reklamacje osobiscie do SALONU GLOWNEGO idei
koniecznie za potwierdzeniem odbioru
--
pozdrawiam
Adam
http://www.abkom.tk
-
7. Data: 2004-10-06 11:09:54
Temat: Re: problem z Ideą
Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
>
> koniecznie za potwierdzeniem odbioru
>
>
mialem na mysli zaniesienie osobiscie. I potwierdzenie z kasy (pieczatka i
data)
Wtedy nawet na poczte nie beda mogli winy zrzucic. (choc to i tak
absurdalne by bylo
gdyby bylo za potwierdzeniem odbioru)
P.
-
8. Data: 2004-10-06 11:22:16
Temat: Re: problem z Ideą
Od: adamb <z...@w...abkom.tk>
Przemek R. napisał(a):
> mialem na mysli zaniesienie osobiscie. I potwierdzenie z kasy (pieczatka i
> data)
to właśnie miałem na myśli.
--
pozdrawiam
Adam
http://www.abkom.tk