  • 1. Data: 2006-05-22 17:25:09
    Temat: proba gwaltu - jak zapobiec
    Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    witam
    na moja kolezanke "poluje" jej byly chlopak, ktory wlasnie wyszedl z
    wojska... z zamiarem gwaltu na niej... kontaktuje sie z jej znajomymi
    zeby sie jakojs dowiedziec gdzie moze ja spotkac..
    ona sie boi.. kursuje tylko dom-szkola
    dzis mi napisala ze dowiadywala sie od kogos ze jak zglosi sie na
    policje to odesla ja z kwitkiem.. bo zeby oni sie wzieli do roboty.. to
    musi juz byc po..
    czy jest jakajs mozliwosc jej ochrony ? czy musi dalej sie ukrywac ? :/
    pozdrawiam
    |Gippo gg:2364689 |
    |www.gippo-art.xt.pl|
    ---------------------

  • 2. Data: 2006-05-22 17:29:17
    Temat: Re: proba gwaltu - jak zapobiec
    Od: stern <s...@0...pl>

    Gippo napisał(a):
> [...]
    > musi juz byc po..
    > czy jest jakajs mozliwosc jej ochrony ? czy musi dalej sie ukrywac ? :/

    jeśli jest w stanie udowodnić (świadkowie?) jego zamiary, to może
    próbować to zgłosić. Może jeszcze znajdą się jakieś groźby karalne :).

    Pytanie, na ile jej obawy są obiektywnie sprawdzalne i czy nie są to
    tylko lęki w jej głowie.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-05-22 17:46:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    stern napisał(a):

    > jeśli jest w stanie udowodnić (świadkowie?) jego zamiary, to może
    > próbować to zgłosić. Może jeszcze znajdą się jakieś groźby karalne :).

    karalne jest usilowanie lub grozenie a nei chec zrobienia czegos.
    Poza tym szalenie ciekaw jestem po czym watkotworca wnioskuje
    ze wyszedl z wojska z zamiarem gwaltu :) i ze poluje by zgwlacic.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-05-22 17:55:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > dobrze, że mi powiedziałeś, bo bym nie wiedział.

    Wyglądało jak byś nie wiedział: "Może jeszcze znajdą się jakieś groźby
    karalne" - to sugeruje że groźby gwałtu nie traktowałeś jako groźby
    karalnej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2006-05-22 17:56:04
    Od: stern <s...@0...pl>

  • 6. Data: 2006-05-22 18:20:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Wyglądało jak byś nie wiedział: "Może jeszcze znajdą się jakieś groźby
    > karalne" - to sugeruje że groźby gwałtu nie traktowałeś jako groźby
    > karalnej.

    zgadza się.
    "grożbę gwałtu traktowałem jako działanie zmierzające bezpośrednio do
    dokonania, które jednak nie nastąpiło" :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-05-22 19:04:44
    Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Poza tym szalenie ciekaw jestem po czym watkotworca wnioskuje
    > ze wyszedl z wojska z zamiarem gwaltu :) i ze poluje by zgwlacic.

    nie musze wnioskowac.. ona mi powiedziala
    smsy do niej ... i jej kolezanek.. chcial sie nawet spotkac z jakajs jej
    kolezanka - ona sie tez o nia boi

    to ze wyszedl z wojska z zamiarem gwaltu sie ze soba nie laczy... tylko
    zbieznosc terminow..

    pare dni temu skonczyl sluzbe.. przyjechal do miasta... i szuka
    jakiegokolwiek kontaktu z nia.. wypytuje jej kolezanki o to gdzie moze
    przebywac.. gdzie mozna ja spotkac itp.

    |Gippo gg:2364689 |
    |www.gippo-art.xt.pl|
    ---------------------

  • 8. Data: 2006-05-22 19:28:27
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Gippo wrote:

    > nie musze wnioskowac.. ona mi powiedziala
    > smsy do niej ... i jej kolezanek..

    Zechcij proszę przetłumaczyć to haiku na język polski (z podmiotem i
    orzeczeniem w każdym zdaniu). Odnoszę wrażenie, że najważniejsze części
    wypowiedzi wykropkowałeś.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-05-22 20:50:41
    Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Zechcij proszę przetłumaczyć to haiku na język polski (z podmiotem i
    > orzeczeniem w każdym zdaniu). Odnoszę wrażenie, że najważniejsze części
    > wypowiedzi wykropkowałeś.

    powiedziala mi ze dzwoni do niej ciagle i mowi ze chce ją. chce ją
    wykorzystac. wysyla smsy do jej kolezanki aby dowiedziec sie gdzie mozna
    ja spotkac, znalezc itp. boi sie ona takze o ta kolezanke (coby jej
    czasem nic nie zrobil - bo tez sie chcial spotkac z jej kolezanka)

    powiedzial jej ze chce ja wykorzystac. facet ma numer zastrzezony wiec
    ona go nie zna, a smsow do niej nie pisze ( bo czasami sie wtedy numer
    wyswietla ) tylko dzwoni z zastrzezonej komorki.

    |Gippo gg:2364689 |
    |www.gippo-art.xt.pl|

  • 10. Data: 2006-05-22 21:02:10
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    No to niech da się zgwałcić i zgłosi sprawę na policję :)