  • 1. Data: 2009-05-31 21:02:14
    Temat: prezent dla dziecka
    Od: <d...@g...pl>

    Może temat wydawać się "trochę" NTG, ale ...
    chciałbym założyc dziecku lokatę lub jakiś fundusz czy nieruchomość, tak,
    aby otrzymał do niego prawa po skonczeniu 18 lat, czyli tak za lat 15.
    Nie wiem czy bedę wtedy żył, ale chciałbym, aby pieniądze dotarły tylko do
    niego.
    W czym problem zatem?
    - nie chcę, aby ktokolwiek z rodziny o tym wiedział,
    - ani tym bardziej, zeby z jakiejkolwiek przyczyny np. żonie :) dostał się
    chociaż grosz (eurocent)

    czy w Polsce można coś takiego prawnie załatwić?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-05-31 21:56:43
    Temat: Re: prezent dla dziecka
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 31 Maj, 23:02, <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > chociaż grosz (eurocent)
    >
    > czy w Polsce można coś takiego prawnie załatwić?

    Nie trzeba. Fundusze inwestycyjne dla dziecka (wiem za ING ma taki w
    ofercie) mozna zalozyc tak ze ujawnia sie on dopiero po skonczeniu
    przez beneficjenta jakiegos wieku. I tyle.