-
1. Data: 2007-11-19 18:00:31
Temat: prawo telekomunikacyjne
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Witam. Kiedyś byłem czytelnikiem tej grupy, ale miałem mało czasu na czytanie
tematów, więc przestałem subskrybować. Teraz potrzebuję odpowiedzi na pytanie
(wiem, że to było poruszane, ale nie mogę znaleźć w archiwum). Przedstawię
problem, to będziecie mogli mi pomóc.
Otóż mam internet u pewnego dostawcy (elpos.net). Mam wykupiony pakiet srebrny
(2200/800). Od jakiegoś czasu net zaczął chodzić do bani. Ciągle zrywa
połączenie, czas otwarcia strony liczę w minutach. Zdarza się tak kilka razy na
godzinę (trochę dobrze pochodzi i znów pad). Oto pingi do ich serwera:
http://images24.fotosik.pl/115/f8334e9fa3a11960.jpg
http://images33.fotosik.pl/50/97cb08cf3135635a.jpg
Pamiętam, że jest przepis który mówił, że jeżeli jest jakaś awaria, ja zgłaszam
i jeżeli w ciągu jednego dnia mi tego nie naprawią, to płacę o 1/30 mniejszy
abonament (za każdy dzień). Mógłby ktoś przytoczyć ten przepis i powiedzieć, czy
ma on tutaj zastosowanie? Walczę z nimi już ponad tydzień, a i tak mnie
ignorują. Konserwator był w zeszły wtorek - pochodziło dobrze 2 dni i znów to
samo. Zgłaszałem znowu i miał przyjść w sobotę - nie przyszedł. Umówiłem się z
nim na dzisiaj na 18:00. Nie przyszedł. Zadzwoniłem do nich i powiedzieli, że
przyjdzie dopiero po 20. Już mnie krew zalewa. :\