  • 1. Data: 2005-09-20 10:20:36
    Temat: prawo producenta do podpisu pod produktem
    Od: luzor <l...@w...pl>

    Witam wszystkich - mam pytanie:

    - czy każdy producent ma prawo do umieszczenia podpisu na wykonanym
    przez siebie produkcie informującego, że wykonała go firma XXX ?

    czy istnieje taka ustawa ?
    czy reguluje to jakoś prawo autorskie?

    pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2005-09-20 11:35:49
    Temat: Re: prawo producenta do podpisu pod produktem
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    luzor wrote:

    > - czy każdy producent ma prawo do umieszczenia podpisu na wykonanym
    > przez siebie produkcie informującego, że wykonała go firma XXX ?

    mi sie wydaje ze nie dosc ze ma prawo to obowiazek taka informacje
    udzielić, wraz z wieloma innymi, jak ewentualny sklad, przydatnosc,
    informacje o latwopalnosci itp itd w zaleznosci od produktu i jego
    przeznaczenia

  • 3. Data: 2005-09-20 22:25:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > mi się wydaje ze nie dość ze ma prawo to obowiązek taka informacje
    > udzielić, wraz z wieloma innymi, jak ewentualny skład, przydatność,
    > informacje o łatwopalności itp. itd. w zależności od produktu i jego
    > przeznaczenia

    Dokładnie tak jest. Przecież od kogoś trzeba dochodzić praw z tytułu
    niebezpiecznego produktu chociażby.

  • 4. Data: 2005-09-21 05:42:37
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 13:35:49 +0200, SzerszeN napisał(a):

> [...]
    > udzielić, wraz z wieloma innymi, jak ewentualny sklad, przydatnosc,
    > informacje o latwopalnosci itp itd w zaleznosci od produktu i jego

    Ale w pytaniu chyba chodziło o umieszczenie tej informacji bezpośrednio na
    produkcie. To o czym piszesz może być (a właściwie musi) na opakowaniu,
    etykiecie itp.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski