eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2006-10-04 13:28:34
    Temat: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest
    zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com


  • 2. Data: 2006-10-04 13:39:01
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Tomek68" <b...@o...pl>

    > po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest zepsute
    > (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    > upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    > mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    > czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    > warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi

    Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić na
    nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci to
    zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego sprzętu)



  • 3. Data: 2006-10-04 13:54:36
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić na
    > nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci to
    > zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego sprzętu)

    serwis w dniu przyjęcia na papierku napisał: data odbioru 26.09.2006
    tylko, jak teraz walczyć ze sklepem (market elektro) i z serwisem

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com


  • 4. Data: 2006-10-04 13:56:05
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 4 Oct 2006 15:39:01 +0200, Tomek68 napisał(a):

    > Po upływe okresu na naprawę

    Czyli?

    > sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić na
    > nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę.

    A gdzie tak jest napisane?

    > A czas nie ma nic tu do rzeczy,

    Na początku posta twierdziłeś coś innego.

    > muszą ci to zrobić w jak najkrótszym okresie
    > (czas sprowadzenia takiego samego sprzętu)

    Czyli ile? Tydzień, miesiąc, 3 miesiące? Sprowadzenia skąd? Z hurtowni w
    mieście, z hurtowni na terenie kraju, od producenta w Azji?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 5. Data: 2006-10-04 14:32:24
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.10.2006 Tomek68 <b...@o...pl> napisał/a:
    >> po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest zepsute
    >> (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    >> upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    >> mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    >> czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    >> warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi
    >
    > Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić na
    > nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci to
    > zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego sprzętu)

    Dawno nikt tu chyba takiej bzdury nie walnął.

    --
    Marcin


  • 6. Data: 2006-10-04 14:34:19
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.10.2006 Zygmunt M. Zarzecki <z...@p...pregiesz.kom> napisał/a:
    > po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest
    > zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    > upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    > mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    > czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    > warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi

    To prawo mówi, że ma być tak jak to określono w warunkach gwarancji.

    --
    Marcin


  • 7. Data: 2006-10-04 14:40:36
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
    > po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest
    > zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    > upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    > mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    > czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    > warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi

    może i by było, tyle że takich terminów w przepisach nie ma

    KG


  • 8. Data: 2006-10-04 15:04:34
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    >>po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest
    >>zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    >>upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    >>mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    >>czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    >>warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi
    >
    > To prawo mówi, że ma być tak jak to określono w warunkach gwarancji.

    jeśli tak, to :/

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com


  • 9. Data: 2006-10-04 15:28:43
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Tomek68" <b...@o...pl>

    >> Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić
    >> na
    >> nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci
    >> to
    >> zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego
    >> sprzętu)
    >
    > Dawno nikt tu chyba takiej bzdury nie walnął.

    Tak to napisz jak jest, bo ja miałem podobną przygodę i jakos tak było z
    wyjątkiem ściągania sprzętu skądeś tam, bo był akurat nowy na sklepie. Bez
    gadania wydali mi nowy bo był przekroczony termin naprawy w moim przypadku
    14 dni !

    Nie wiesz Marcinku to nie pisz bzdur !



  • 10. Data: 2006-10-04 15:31:04
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 4 Oct 2006 17:28:43 +0200, Tomek68 napisał(a):

    > Nie wiesz Marcinku to nie pisz bzdur !

    Poprosze o jakas podstawe prawna Twoich wypocin. A jesli takowej nie ma, to
    nie racz nas juz wiecej takimi glupotami.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1