  • 1. Data: 2007-02-25 14:31:11
    Temat: prawo i lewo....
    Od: "Leon " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    temat taki bez sensu. problem jest taki:
    obywatel X (czyli ja) zlewa po ukończeniu studiów wku(wojo) - jakoś mi się nie
    chciało jechać, poza tym nie wiem, gdzie mam książeczkę.
    w międzyczasie
    1. zmieniam adres (zameldowanie i przynależność do wku)
    2. wchodzi w życie przepis znoszący górną granicę wcielania (wszzedł w życie z
    początkiem 2006?)

    i pytanko:
    czy skoro w roku 2005 obywatel X skończył 25 lat, to czy minister obrony może
    go pocałować w d...? no bo wówczas jeszcze obowiązywała górna granica 28 lat.

    nie mam za bardzo ochoty jeżdzić po jakiś kmisjach i się tłumaczyć, gdzie się
    podziała książeczka i czemu o nich zapomniałem