-
1. Data: 2007-02-20 17:24:50
Temat: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
moja małzonka kupiła sobie w piatek biustonosz - niestety w czasie sobotniej
imprezy sprzączka nie wytrzymała i pekła - po blizszym obejrzeniu użyty
plastik jest poprostu zbyt słaby i bardzo miekki - rozwaliłby sie wczejniej
czy później.
małzonka chciałaby najlepiej towar zwrócić (schrzaniona impreza przez ten
duperel) i odzyskac kase
bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego
jakie kroki powinna przedsięwziąc
oraz jakie prawa jej przysługują
Neo
-
2. Data: 2007-02-20 20:20:34
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: MK <X...@p...fm>
Neo napisał(a):
> moja małzonka kupiła sobie w piatek biustonosz - niestety w czasie sobotniej
> imprezy sprzączka nie wytrzymała i pekła - po blizszym obejrzeniu użyty
> plastik jest poprostu zbyt słaby i bardzo miekki - rozwaliłby sie wczejniej
> czy później.
> małzonka chciałaby najlepiej towar zwrócić (schrzaniona impreza przez ten
> duperel) i odzyskac kase
> bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego
> jakie kroki powinna przedsięwziąc
> oraz jakie prawa jej przysługują
> Neo
>
Powinieneś reklamować prezerwatywę która pękła twojemu staremu.
MK
-
3. Data: 2007-02-20 21:40:55
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>
Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3e313$45db5815$594ec9a9$17624@news.chello.pl...
> Neo napisał(a):
>> moja małzonka kupiła sobie w piatek biustonosz - niestety w czasie
>> sobotniej imprezy sprzączka nie wytrzymała i pekła - po blizszym
>> obejrzeniu użyty plastik jest poprostu zbyt słaby i bardzo miekki -
>> rozwaliłby sie wczejniej czy później.
>> małzonka chciałaby najlepiej towar zwrócić (schrzaniona impreza przez ten
>> duperel) i odzyskac kase
>> bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego
>> jakie kroki powinna przedsięwziąc
>> oraz jakie prawa jej przysługują
>> Neo
>>
>
> Powinieneś reklamować prezerwatywę która pękła twojemu staremu.
>
Napisz w temacie następnym razem że coś smiesznego bo pozwę Cie
za oplucie monitora i zażadam zwrotu za ściereczki jednorazowe :-)
-
4. Data: 2007-02-20 21:47:42
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
a co w tym śmiesznego ?
ze kupiła bielizne ? - sadzisz ze wydajac 400 zł na badziew jest rzeczą
śmieszną ?
mnie to nie bawi bo uderzyło mnie po kieszeni,i dość ze nie mam 400 zł to
jeszcze żona wściekła jest że dała sie zrobić w balona. zmieszane razem
powoduje ze nie mam aż takiego poczucia humoru jak ty
-
5. Data: 2007-02-20 22:20:12
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Tue, 20 Feb 2007 22:47:42 +0100, Neo napisał(a):
> mnie to nie bawi bo uderzyło mnie po kieszeni,i dość ze nie mam 400 zł to
> jeszcze żona wściekła jest że dała sie zrobić w balona. zmieszane razem
> powoduje ze nie mam aż takiego poczucia humoru jak ty
1. Czy sprzedawca udzielił gwarancji na towar? (podejrzewam, że nie)
2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
momencie zakupu, i ew. przekonać do tego sąd mający do dyspozycji opinię
biegłego powołanego przez pozwaną stronę? (podejrzewam, że również nie)
Jeśli odp. na powyższe pytania brzmią NIE, to daj sobie spokój.
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
6. Data: 2007-02-20 22:45:29
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>
scream napisał(a):
> 2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
> momencie zakupu
a czy przypadkiem to nie sprzedający ma udowodnić, że jej nie było
(jeżeli nie minęło 6 miesięcy od zakupu i Neo uzna, że towar jest
niezgodny z umową)?
--
Pozdrawiam.
Matt Z
-
7. Data: 2007-02-20 22:47:25
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: castrol <j...@w...wp.pl>
scream napisał(a):
> 2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
> momencie zakupu, i ew. przekonać do tego sąd mający do dyspozycji opinię
> biegłego powołanego przez pozwaną stronę? (podejrzewam, że również nie)
>
> Jeśli odp. na powyższe pytania brzmią NIE, to daj sobie spokój.
Ale w przypadku niezgodnosci towaru z umowa to na sprzedawcy ciazy
obowiazek udowodnienia ze wada nie wystepowala w momencie zakupu.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
8. Data: 2007-02-20 23:05:15
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "gasper" <n...@m...pl>
Użytkownik "Neo" <n...@w...info> napisał w wiadomości
news:erfqh6$p3n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ze kupiła bielizne ? - sadzisz ze wydajac 400 zł na badziew jest rzeczą
> śmieszną ?
400 za biustonosz? chyba wysadzany diamentami
-
9. Data: 2007-02-20 23:11:40
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "gasper" <n...@m...pl>
Użytkownik "Neo" <n...@w...info> napisał w wiadomości
news:erfb4b$8vq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> jakie kroki powinna przedsięwziąc
może złożyc reklamacje - sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie sie do niej
Pozdrawiam
-
10. Data: 2007-02-20 23:20:58
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "K." <k...@o...pl>
> jakie kroki powinna przedsięwziąc
Przeczytać archiwum bo jej mąż leń na to nie wpadł.
W archiwum znajdzie odpowiedzi na wszystkie swoje wątliwości jakie ją naszły po
tej imprezowej katastrofie.
Moze też napisać do Janet Jackson. Pamętam jak jej coś pękło podczas otwarcia
Super Bowl i wypadło jej co nieco. Pewno składała reklamację bo jej ciuszki
były droższe a chryja zrobiła się większa :-)
K
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl