  • 1. Data: 2002-04-03 08:30:11
    Temat: pracodawca nie przesłał PITu11
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    w marcu ub. roku zmieniałem prace.. do tej chwili nie otrzymałem od niego
    PITu (jeśli się nie mylę to jest już po terminie prawda?) i co teraz? mam
    osobiście kategorycznie zażądać wysłania PITu, czy może pójść jakąś inną
    drogą?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2002-04-03 09:26:09
    Temat: Re: pracodawca nie przesłał PITu11
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > w marcu ub. roku zmieniałem prace.. do tej chwili nie otrzymałem od niego
    > PITu (jeśli się nie mylę to jest już po terminie prawda?) i co teraz?
    mam

    Termin upłynął dosyć dawno (15 kwietnia 2001). Wyślij poleconym pisemko - to
    pracodawca nie wywiązał się z obowiązku, więc to on poniesie w razie czego
    konsekwencje. Warto jednak wykazać dobrą wolę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-04-04 23:29:42
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, Kaizen wrote:

    >+ Użytkownik "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości[...]
    >+ > w marcu ub. roku zmieniałem prace.. do tej chwili nie otrzymałem od niego
    *****************

    Czyli 2001
    [...]
    >+ Termin upłynął dosyć dawno (15 kwietnia 2001).

    Skąd ten termin ?? Bo IMHO to PIT dostaje się ZA CAŁY ROK (a nuż
    jeszcze jakiś dochód uzyska). Chyba do 15 marca jest termin ?
    (15 marca 2002 mam na myśli !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-04-05 07:55:30
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
    > Skąd ten termin ?? Bo IMHO to PIT dostaje się ZA CAŁY ROK (a nuż
    > jeszcze jakiś dochód uzyska). Chyba do 15 marca jest termin ?
    > (15 marca 2002 mam na myśli !)

    Jak masz pod ręką pita11, to poczytaj pouczenie na początku.

    PDOF
    Art. 39.
    2. Jeżeli obowiązek poboru przez płatników, o których mowa w art. 31, 33, 34
    i 35, zaliczek na podatek ustał w ciągu roku, płatnicy ci są zobowiązani
    sporządzić informację określoną w ust. 1 i przekazać ją podatnikowi oraz
    urzędowi skarbowemu właściwemu według miejsca zamieszkania podatnika lub
    urzędowi skarbowemu właściwemu w sprawach opodatkowania osób zagranicznych,
    w terminie do dnia 15 miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrana
    została ostatnia zaliczka.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775