  • 1. Data: 2003-07-15 09:27:15
    Temat: praca/sanepid
    Od: "ulast" <N...@w...pl>

    Witam!

    Czy osoba zakazona wirusem HCV, moze wykonywac prace kelnerki lub
    barmanki???
    Przejrzalam Dziennik Ustaw pod tym katem, znalazlam ustawe z 6.09.2001,
    Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z 19.12.2002...

    Nadal jednak..hm..nic nie wiem.

    Pozdrawiam serdecznie
    Ula
    www.ulast.prv.pl

  • 2. Data: 2003-07-15 11:17:22
    Temat: Re: praca/sanepid
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    ulast wrote:

> [...]
    > Przejrzalam Dziennik Ustaw pod tym katem, znalazlam ustawe z 6.09.2001,
    > Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z 19.12.2002...

    proponuje telefon do SANEPID
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 3. Data: 2003-07-15 13:08:30
    Od: "ulast" <N...@w...pl>

    Użytkownik "PACTUM INKASSO" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > proponuje telefon do SANEPID

    No tak....tylko ze tam sami nie wiedza...hm :-/

    Pozdrawiam
    Ula
    www.ulast.prv.pl

  • 4. Data: 2003-07-15 20:55:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Generalnie to jest problem lekarza. To lekarz wydaje zaświadczenie. Nie wiem
    dokładnie jakie choroby wykluczają pracę przy żywności, ale na mój chłopski
    rozum chodzi tutaj o wszystkie choroby, które w jakikolwiek sposób mogą być
    przenoszone drogą pokarmową. Nie jestem lekarzem i nie wiem, w jaki sposób
    można się zarazić HCV. No w każdym razie powyższą wykładnię podpowiada mi
    zdrowy rozsądek. Osobiście nie spotkałem się z wykazem chorób wymienionych
    enumeratywnie, które wykluczałyby z kontaktu z żywnością, choć być może
    gdzieś jest. Ewentualnie skontaktowałbym się z lekarzem medycyny pracy. Kto,
    jak kto, ale on powinien to wiedzieć. W końcu wystawia zaświadczenia. Może
    otrzymali jakieś wytyczne.

  • 5. Data: 2003-07-16 06:52:56
    Od: "ulast" <N...@w...pl>

> [...]
    Kto,
    > jak kto, ale on powinien to wiedzieć. W końcu wystawia zaświadczenia. Może

    Dziekuje za odpowiedz.
    Z lekarzem na ten temat rozmawialam wczoraj, powiedzial ze od tego jest
    sanepid.
    HCV nie jest wirusem przenoszonym droga pokarmowa (to wirus wszczepienny
    obecny we krwi i znikomych ilosciach w wydzielinach).

    Milego dnia
    Ula