  • 1. Data: 2007-09-30 19:14:53
    Temat: pozyczka-raty
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    zajmuje sie sprzedażą komputerów, choć głownie je serwisuje
    Do tej pory sprzedawąłem za gotówke lub na raty w systemie ratalnym.
    chciałbym jutro sprzedać kolejny jednak na raty ale takie "prywatne"
    inwestując swoje pieniądze - ktoś mi bedzie spłacał
    JEst to w miare zaufana osoba, Moze nie tyle zaufana co stały mój
    klient.
    Chce mu oszczedzić formalnosci i wysokiego oprocentowania
    Jak zabezpieczyć sie przed czymś takim-
    Jaką warto by było w takim wypadku napisać umowe ?
    co jest w takiej sytuacji istotne aby sie zabezpieczyć w jakiś sposób ?

  • 2. Data: 2007-09-30 19:31:20
    Temat: Re: pozyczka-raty
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Dla mnie, osoba zaufana, to taka która już mnie spłaciła;)
    Byłem świadkiem wielu osób co płakało, ze komuś zaufali.. Bank
    prześwietla możliwości swojego klienta, a Ty? Masz jakieś
    doświadczenia?

  • 3. Data: 2007-10-01 01:50:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
> [...]
    > Jaką warto by było w takim wypadku napisać umowe ?
    > co jest w takiej sytuacji istotne aby sie zabezpieczyć w jakiś sposób ?

    wystawiasz mu fakturę na całość, a on ci daje weksel zamiast gotówki.

  • 4. Data: 2007-10-01 09:37:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Sep 2007, witek wrote:

    > wystawiasz mu fakturę na całość, a on ci daje weksel zamiast gotówki.

    ...można jeszcze polecić przejrzenie archiwum pod kątem weksli, żeby
    była jasność co na takim wekslu należy wpisać :)

    pzdr, Gotfryd