  • 1. Data: 2008-02-25 18:28:44
    Temat: pozwolenie od wspolnoty a jego waznosc?
    Od: "Michał Trych" <t...@p...onet.pl>

    witam,
    czy wyrazenie zgody na wykupienie czesci lokalu nalezacego do wspolnoty ma
    jakas okreslona waznosc? chce kupic kawalek strychu, ale nie wiem kiedy sie
    za to zabiore... moge teraz wystapic o pozwolenie i pozniej spac spokojnie
    jak sie np zmienia jacys wlasciciele lokali?

    Czy taka uchwale moze podjac zarzad, czy musi to byc glosowane na jakims
    corocznym zebraniu i glosowane przez wszystkich?
    pozdrawiam
    Michał Trych

  • 2. Data: 2008-02-25 19:11:06
    Temat: Re: pozwolenie od wspolnoty a jego waznosc?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2008, Michał Trych wrote:

> [...]
    > za to zabiore... moge teraz wystapic o pozwolenie i pozniej spac spokojnie
    > jak sie np zmienia jacys wlasciciele lokali?

    IMO "zgodę" można odwołać.
    Chyba że "zgoda" będzie miała formę notarialnej umowy przedwstępnej,
    czyli zobowiązania się wspólnoty (przed notariusze) do sprzedaży.
    Toto się wpisuje do KW, więc ew. nabywca będzie wiedział, że taka
    umowa jest już zawarta i kupuje "wraz z umową".

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-02-25 19:53:46
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Toto się wpisuje do KW, więc ew. nabywca będzie wiedział, że taka
    > umowa jest już zawarta i kupuje "wraz z umową".

    Dziekuje za pomoc,
    pozdrawiam