  • 1. Data: 2005-09-12 15:43:58
    Temat: poza lokalem przedsiebiorstwa
    Od: "bsod" <l...@o...pl>

    mam pytanko co oznacza zwrot poza lokalem przedsiebiorstwa
    (w kontekscie prawa odstapienia od umowy w ciagu 10 dni) -
    wiele z firm komputerowych handluje stale w weekendy na warszawskiej
    gieldzie i czy te ich namiot sa czy nie sa lokalem przedsiebiorstwa ?

    thx.

    bsod

  • 2. Data: 2005-09-12 15:54:47
    Temat: Re: poza lokalem przedsiebiorstwa
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    bsod napisał(a):
> [...]
    > wiele z firm komputerowych handluje stale w weekendy na warszawskiej
    > gieldzie i czy te ich namiot sa czy nie sa lokalem przedsiebiorstwa ?

    MZ to lokal przedsiębiorstwa.
    "Przez lokal przedsiębiorstwa rozumie się miejsce przeznaczone do
    obsługiwania publiczności". Stały namiot należałoby za taki uznać,
    szczególnie że przy takiej sprzedaży konsument ma możliwość obejrzenia i
    sprawdzenia towaru ( ;) przynajmniej taką jak w większości sklepów), nie
    jest zaskoczony ofertą zawarcia umowy, a przeciwnie - sam w tym celu
    przyszedł, a więc nie ma potrzeby zwiększania jego ochrony...

    KG