  • 1. Data: 2009-05-17 21:16:10
    Temat: poszkodowany - odpis wyroku
    Od: Mar <n...@n...net>

    Witam,

    Czy poszkodowany w procesie karnym (art 286kk) otrzymuje listownie odpis
    wyroku?

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-05-17 21:23:10
    Temat: Re: poszkodowany - odpis wyroku
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czy poszkodowany w procesie karnym (art 286kk) otrzymuje listownie odpis
    > wyroku?

    jak w ciagu 7 dni od daty ogloszenia wystapisz o pisemny wyrok z
    uzasadnieniem to tak

    Icek

  • 3. Data: 2009-05-17 21:28:43
    Od: Mar <n...@n...net>

    Icek wrote:

    > jak w ciagu 7 dni od daty ogloszenia wystapisz o pisemny wyrok z
    > uzasadnieniem to tak
    >

    > Icek

    Skoro nie, to skad mam wiedziec kiedy padl wyrok.

  • 4. Data: 2009-05-17 21:35:15
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Skoro nie, to skad mam wiedziec kiedy padl wyrok.

    co to zatem znaczy wg Ciebie "poszkodowany" ?

    W sensie poszkodowany wyrokiem czyli oskarzony czy poszkodowany w sensie
    oszukany przez oskarzonego?

    Jezeli przypadek II to jezeli nie byles oskarzycielem posilkowym to chyba
    nic nie mozesz. Ale to musza sie wypowiedziec tezsze glowy

    Icek

  • 5. Data: 2009-05-17 21:49:05
    Od: kuba <j...@g...com>

    Mar pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy poszkodowany w procesie karnym (art 286kk) otrzymuje listownie odpis
    > wyroku?

    W zasadzie nie.
    Tak, tylko jeśli:
    -pokrzywdzony działał w charakterze oskarżyciela posiłkowego a wyrok
    zapadł na posiedzeniu
    -zapadł wyrok warunkowo umarzający postępowanie, niezależnie od tego,
    czy pokrzywdzony działał w charakterze oskarżyciela posiłkowego

    pozdrawiam
    kuba

  • 6. Data: 2009-05-17 21:50:17
    Od: Mar <n...@n...net>

    Icek wrote:

> [...]
    >
    > Jezeli przypadek II to jezeli nie byles oskarzycielem posilkowym to chyba
    > nic nie mozesz. Ale to musza sie wypowiedziec tezsze glowy

    Chodzi o II przypadek.

  • 7. Data: 2009-05-17 21:50:39
    Od: kuba <j...@g...com>

    Icek pisze:

> [...]
    > oszukany przez oskarzonego?
    >
    > Jezeli przypadek II to jezeli nie byles oskarzycielem posilkowym to chyba

    Nic nie może, chyba że oskarżonemu warunkowo umorzyli postępowanie.
    Wtedy może wnieść apelację z racji samego pokrzywdzenia.

    pozdrawiam
    kuba

  • 8. Data: 2009-05-23 19:49:49
    Od: kam <...@...pl>

    kuba pisze:
    > -zapadł wyrok warunkowo umarzający postępowanie, niezależnie od tego,
    > czy pokrzywdzony działał w charakterze oskarżyciela posiłkowego

    jeśli zapadł na posiedzeniu

    KG