-
1. Data: 2005-12-29 21:07:41
Temat: postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
Od: "Joanna" <j...@w...pl>
Witam,
zamówiłam dla firmy identyfikatory. Zostały wykonane w sposób nie
satysfakcjonujący nas.
Skierowałam pismo do producenta i odesłałam dentyfikatory.
Odpowiedz jest wymijająca, na kolejne pisma brak reakcji?
Szef mnie przyciska do muru, że mam załatwić sprawę.
W jaki sposób postępować z nieuczciwym producentem (zamówienie przez
internet, notabene wykonali nam kilka tysięcy kart stałego klienta uzyskując
rewelacyjną jakość, a skopali 20 identyfikatorów).
Pozdrawiam, J.
-
2. Data: 2005-12-30 01:23:25
Temat: Re: postepowanie w przypadku braku reakcji na reklamcje??
Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
Joanna wrote:
> Witam,
> zamówiłam dla firmy identyfikatory. Zostały wykonane w sposób nie
> satysfakcjonujący nas.
> Skierowałam pismo do producenta i odesłałam dentyfikatory.
> Odpowiedz jest wymijająca, na kolejne pisma brak reakcji?
> Szef mnie przyciska do muru, że mam załatwić sprawę.
> W jaki sposób postępować z nieuczciwym producentem (zamówienie przez
> internet, notabene wykonali nam kilka tysięcy kart stałego klienta uzyskując
> rewelacyjną jakość, a skopali 20 identyfikatorów).
> Pozdrawiam, J.
Cóż, możesz oczywiście powoływać się na rękojmię z Kodeksu cywilnego,
możecie nawet iść z tą sprawą do sądu, tylko po co?
Skoro jesteś przedstawicielką firmy - poważnego dla nich kontrahenta, to
po prostu skontaktuj się tam telefonicznie z kimś wyżej postawionym i
wyjaśnij, że strata dobrego klienta z powodu byle 20 identyfikatorów im
się po prostu nie opłaca. Szczególnie, że z innych ich prac jesteście
zadowoleni. A teraz sprawa jest może niewielka, ale zależy Wam na
czasie, zatem ich reakcja jest niezrozumiałą próbą pozbycia się dobrego
klienta.
--
MArta
m...@N...pl
Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu
http://doradcy-prawni.pl