  • 1. Data: 2007-11-27 12:34:01
    Temat: portal fotka-pytanie
    Od: "futurapack" <f...@v...pl>

    Moja zona została obrazona w bardzo chamski i wulgarny sposób poprzez
    przesłanie wiadomośc na portalu www.fotka.pl nie mam zamiaru zostawić tego
    incydentu bez odzewu i mam w związku z tym pytanie.
    Czy taki wystepek podlega karze?

    Dziekuje za pomoc
    Artur

  • 2. Data: 2007-11-27 12:38:58
    Temat: Re: portal fotka-pytanie
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    futurapack uraczył/a nas:

> [...]
    > przesłanie wiadomośc na portalu www.fotka.pl nie mam zamiaru zostawić tego
    > incydentu bez odzewu i mam w związku z tym pytanie.

    212 par2 k.k.
    --
    #==||=========================[ http://grizz.pl/ ]=======================-
    Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.

  • 3. Data: 2007-11-27 12:57:45
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, futurapack <f...@v...pl>!

    > Moja zona została obrazona w bardzo chamski i wulgarny sposób poprzez
    > przesłanie wiadomośc na portalu www.fotka.pl

    Jak wchodzi do szamba to czemu się dziwi?

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 4. Data: 2007-11-27 16:04:41
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 13:34:01 +0100, futurapack napisał(a):

    > Moja zona została obrazona w bardzo chamski i wulgarny sposób poprzez
    > przesłanie wiadomośc na portalu www.fotka.pl

    Liczyla, ze wszyscy beda sie zachwycac? Naprawde nie macie innych
    zmartwien?
    --
    marcin

  • 5. Data: 2007-11-27 16:38:50
    Od: cccx <c...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 17:04:41 +0100, zly napisał(a):

    > Liczyla, ze wszyscy beda sie zachwycac? Naprawde nie macie innych
    > zmartwien?

    Popieram. Po co sie tam rejestrowala? Pozatym skoro tak sobie to bierzecie
    do serca co inni pisza to szkoda mi Was.

  • 6. Data: 2007-11-27 16:58:27
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Popieram przedmowcow, jak sie wchodzi do portalu dla niedojrzalych
    nastolatkow to trzeba sie liczyc z chamstwem i prostactwem.

  • 7. Data: 2007-11-27 17:35:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 13:38:58 +0100, grizz napisał(a):

    > 212 par2 k.k.

    To nie ma akurat nic do tematu. Nie pasuje zupelnie. Przeczytaj pkt. 1 tego
    art.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-11-27 18:21:09
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    scream uraczył/a nas:

    > To nie ma akurat nic do tematu. Nie pasuje zupelnie. Przeczytaj pkt. 1
    > tego art.

    Kwestia treści tej wypowiedzi, nieprawdaż?

    Gdyby autorowi ni pasowało, to czytając 212 do 216 by dotarł...

  • 9. Data: 2007-11-27 20:29:35
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Popieram przedmowcow, jak sie wchodzi do portalu dla niedojrzalych
    > nastolatkow to trzeba sie liczyc z chamstwem i prostactwem.

    A jak wejdziesz na stadion i dostaniesz z buta w zęby to tez tak
    napiszesz ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 10. Data: 2007-11-27 20:40:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał

    > A jak wejdziesz na stadion i dostaniesz z buta w zęby to tez tak
    > napiszesz ?

    Chcącemu nie dzieje się krzywda ;)