  • 1. Data: 2006-06-08 13:28:27
    Temat: porozumienie stron a ekwiwalent za urlop
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam!

    Czy pracodawca moze zastrzec sobie, zgadzajac sie na rozwiazanie
    stosunku pracy za porozumieniem stron, ze pracownik nie wybierze urlopu
    przyslugujacego za dni przepracowane w biezacym roku tylko wezmie
    ekwiwalent? Innymi slowy czy pracownik ma tutaj mozliwosc wyboru

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-08 13:34:58
    Temat: Re: porozumienie stron a ekwiwalent za urlop
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > przyslugujacego za dni przepracowane w biezacym roku tylko wezmie
    > ekwiwalent? Innymi slowy czy pracownik ma tutaj mozliwosc wyboru

    Może sobie to zastrzec bo w istocie rzeczy decyzja co do tego kiedy
    pracownikowi będzie przysługiwał urlop należy do pracodawcy. Nie dotyczy
    to tylko 4 dni, które w każdym roku mogą być wzięte przez pracownika
    kiedy on chce.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-08 16:18:13
    Od: p...@p...onet.pl

    Johnson napisał(a):

> [...]
    > pracownikowi będzie przysługiwał urlop należy do pracodawcy. Nie dotyczy
    > to tylko 4 dni, które w każdym roku mogą być wzięte przez pracownika

    Nie jest to dla mnie dobra wiadomosc ale dziekuje za odpowiedz :-)