  • 1. Data: 2006-05-31 08:01:31
    Temat: porozumienie pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Witam

    zależało mi bardzo na pracy w pewnej szkole językowej,
    podpisałam z nimi takie porozumienie, że w te wakacje
    będę prowadziła zajęcia z 1 grupą

    ale niestety nie jest to pewne czy będzie tylu chętnych
    żeby otworzyć tą grupę

    i teraz czuję się trochę uwiązana, nie wiem czy mogę
    się starać o pracę gdzie indziej :|

    czy poniosę jakieś konsekwencje jak odstąpię od tego
    porozumienia?
    czy to jest bardzo zobowiązujące?

    bardzo proszę o odpowiedź

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2006-05-31 21:01:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KwiaTuszeK napisał(a):

    > czy poniosę jakieś konsekwencje jak odstąpię od tego
    > porozumienia?

    Podaj treść porozumienia.

    > czy to jest bardzo zobowiązujące?

    Zapewne jest zobowiązujące, ale nie wiem czy "bardzo".

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-01 13:47:58
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    > Podaj treść porozumienia.

    już podaję
    myślałam, że już mi nikt nie odpowie :)

    POROZUMIENIE
    porozumienie zawarte w dniu (data) w (miejscowość) pomiędzy:
    (imię,nazwisko) legitumujacym sie dowodem os./paszportem (nr)
    zwanym dalej lektorem, a (nazwa szkoły), reprezentowana przez
    (imię,nazwisko) zwanym dalej zlecającym.

    wykonawca zobowiązuje sie wstępnie do wykonania na terenie
    placówki bądź placówek firmy (nazwa) dzieła polegającego na
    samodzielnym zrealizowaniu programu kursu (nazwa).

    Strony uzgodniły, że lektor będzie prowadził zajęcia w (ilość)
    grupach szkoleniowych w wymiarze (ilość) godzin tygodniowo.

    Grupy nie będą liczniejsze niż x osób i nie będą liczyły mniej
    niż x osób.

    Zajęcia będą odbywały się w okresie (data, przypada na te
    wakacje) z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz ferii...

    kontrakt będzie opiewał na x godzin w roku szkolnym.

    Wynagrodzenie za 1 godzinę lekcyjną będzie się mieścić w
    granicach (suma) zł

    Spisanie kontraktu szczegółowo regulującego warunki
    współpracy nastąpi przed rozpoczęciem zajęć.

    i podpisy :)

    dziękuję bardzo za chęć pomocy
    Pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2006-06-01 15:06:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KwiaTuszeK napisał(a):

    > Grupy nie będą liczniejsze niż x osób i nie będą liczyły mniej
    > niż x osób.

    Jeśli ten warunek nie jest spełniony to jesteś wolna. Choć nie wiadomo w
    sumie kiedy ma być spełniony.

    > Spisanie kontraktu szczegółowo regulującego warunki
    > współpracy nastąpi przed rozpoczęciem zajęć.

    A to świadczy że to była umowa raczej wstępna, a skoro nie ma
    określonego terminu jej zawarcia to według mnie jesteś wolna..

    Ale proponuje na wszelki wypadek powiadomić drugą stronę że nie jesteś
    zainteresowana, najlepiej na piśmie.

  • 5. Data: 2006-06-01 18:29:37
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    > A to świadczy że to była umowa raczej wstępna, a skoro nie ma określonego
    > terminu jej zawarcia to według mnie jesteś wolna..

    no tak, ale ta babka z którą podpisywałam powiedziała, że robimy
    to po to, żebym jej nie uciekła ;]
    no i właśnie jest ten określony czas (od lipca do września), kiedy
    mam tam pracować:
    "Zajęcia będą odbywały się w okresie (data, przypada na te
    wakacje)..."

    > Ale proponuje na wszelki wypadek powiadomić drugą stronę że nie jesteś
    > zainteresowana, najlepiej na piśmie.

    czyli jeszcze zanim się okaże, że jednak są chętni i otworzą tą grupę
    wakacyjną, powinnam im napisać, że odstępuję od tego porozumienia?

    dziękuję ślicznie za pomoc
    Pozdrawiam serdecznie