-
1. Data: 2005-09-07 08:41:14
Temat: ponowne pytanie
Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>
Witam,
Pytam ponownie bo nikt nie chciał podjąć tematu.
Czy pracodawca w umowie o pracę może wpisać jako miejsce wykonywania pracy:
"siedziba pracodawcy oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę".
Jakie konsekwencje dla pracownika rodzi taki zapis?
Czy to może oznaczać, że taki pracownik nie będzie miał prawa do
otrzymywania zwrotu kosztów podróży służbowych skoro każde miejsce wskazane
przez przedsiębiorcę jest jego miejscem wykonywania pracy a nie miejscem
oddelegowania?
Jak ma odbywać się to wskazanie przez pracodawcę miejsca wykonywania pracy?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
MB
Najnowsze w dziale Prawo
-
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
-
Ustawa o odpadach i recyklingu. Co jest odpadem, a co nie jest w świetle prawa?
-
Sygnaliści w firmach - jak stworzyć skuteczny system zgłaszania nieprawidłowości?
-
Dlaczego linie lotnicze odmawiają wypłaty odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot?