  • 1. Data: 2003-04-15 08:38:07
    Temat: pierwotne brzmienie art 691 kc
    Od: "Layla" <l...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos moglby mi pomoc w znalezieniu art 691 kc sprzed nowelizacji z 12
    listopada 1994?
    Dzieki z gory!

    L.

  • 2. Data: 2003-04-15 09:50:32
    Temat: Odp: pierwotne brzmienie art 691 kc
    Od: "GHospod" <g...@p...edu.pl>

    prosze bardzo tuz przed12.11.94
    Art. 691. W razie śmierci najemcy mieszkania osoby bliskie najemcy, które
    stale z nim mieszkały aż do chwili jego śmierci, wstępują w stosunek najmu.
    Jednakże osoby te mogą wypowiedzieć najem z zachowaniem ustawowych terminów
    wypowiedzenia; w razie wypowiedzenia najmu przez niektóre z nich najem koń
    czy się względem tych, które wypowiedzenia dokonały. W braku osób bliskich
    stosunek najmu lokalu mieszkalnego wygasa.

    Użytkownik Layla <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7ggdf$rb6$...@i...gazeta.pl...

    net/