  • 1. Data: 2008-07-02 09:57:59
    Temat: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Od: kleju <p...@p...onet.pl>

    Dziendobry,
    Mam takie pytanie co ja moge zrobic, kogo powiadomic, albo sie zapytac
    jezeli zyje z kobieta ktora pije pali i jest w ciazy.
    kleju

  • 2. Data: 2008-07-02 10:52:57
    Temat: Re: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > jezeli zyje z kobieta ktora pije pali i jest w ciazy.
    > kleju

    Zwróć się do swojej parafii

    Marzena

  • 3. Data: 2008-07-02 11:01:58
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    kleju pisze:
    > Dziendobry,
    > Mam takie pytanie co ja moge zrobic, kogo powiadomic, albo sie zapytac
    > jezeli zyje z kobieta ktora pije pali i jest w ciazy.
    > kleju

    Nie polewać i nie przypalać?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 4. Data: 2008-07-02 11:12:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kleju" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam takie pytanie co ja moge zrobic, kogo powiadomic, albo sie zapytac
    > jezeli zyje z kobieta ktora pije pali i jest w ciazy.

    obie rzeczy sa legalne, choc glupie, wiec nic nie mozesz zrobic jesli ona
    nie bedzie chciala

  • 5. Data: 2008-07-02 11:21:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 13:12
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fnr9$p6c$1@news2.task.gda.pl>):

    > obie rzeczy sa legalne, choc glupie, wiec nic nie mozesz zrobic jesli ona
    > nie bedzie chciala

    Na pewno celowe uszkadzanie płodu jest legalne?
    przecież jest 100% pewne, że dziecko będzie miało płodowy zespół alkoholowy.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-02 11:28:10
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > przecież jest 100% pewne, że dziecko będzie miało płodowy zespół alkoholowy.

    żartujesz, prawda?

    andy_nek

  • 7. Data: 2008-07-02 11:31:31
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 02 Jul 2008 13:28:10 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > żartujesz, prawda?

    Niekoniecznie
    http://www.tvn24.pl/12690,1514125,wiadomosc.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 8. Data: 2008-07-02 11:36:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 13:28
    (autor Andrzej Kłos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <486b65f3$1@news.home.net.pl>):

    > żartujesz, prawda?

    Nie żartuję. każda dawka alkoholu jest zabójczo szkodliwa dla płodu.
    Oczywiście im wyższa, tym gorzej, więc przy odpowiednio niskich dawkach
    pozornie może wręcz dziecko być normalne, jednak uszkodzenie występuje i
    takie normalne dziecko bez picia w ciąży byłoby zdolniejsze.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-07-02 11:37:52
    Od: kleju <p...@p...onet.pl>

    > obie rzeczy sa legalne, choc glupie, wiec nic nie mozesz zrobic jesli
    > ona nie bedzie chciala

    to ja wiem, szukam jakies konstruktywnej odpowiedzi

  • 10. Data: 2008-07-02 11:51:04
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > to ja wiem, szukam jakies konstruktywnej odpowiedzi

    Zabierać fajki i wylewać gorzałę

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i