  • 1. Data: 2007-02-20 10:17:56
    Temat: "parking na czas zakupów" ?
    Od: Zielony<a...@o...pl>

    Ostatnio mialem taką sytuację, mialem do zalatwienia pewna sprawe i
    zaparkowalem pod sklepem Pss Spolem, wysiadając podlecial do mnie jakis typek
    wyglądający jak ochrona i oświecil mnie ze "parkować można tutaj tylko na czas
    zakupów" nigdzie nie bylo zadnej tablicy informujacej na ten temat
    Czy takie cos moze mieć wogóle miejsce?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 19:36:58
    Temat: Re: "parking na czas zakupów" ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zielony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy takie cos moze mieć wogóle miejsce?

    Pewnie, że może. Przecież sam twierdzisz, że miało :-)

    A poważnie, to skoro jest to parking i nie ma żadnego znaku to pracownikowi
    ochrony grzecznie wyjaśniasz, ze z nieznajomymi nie rozmawiasz i odchodzisz.