  • 1. Data: 2006-02-11 11:53:35
    Temat: oszukany
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Gmina ogłosiła konkurs na obsadzenie stanowiska. Dostałem odpowieź, że niestety
    itd.....W biuletynie IP napisali, że nikogo nie zatrudniono. Okazało się, że
    przed konkursem, w jego trakcie i po, cały czas stanowisko było i jest
    obsadzone. Czuję się oszukany pnieważ gdybym wiedział, że ogłaszając konkurs,
    chcą sobie poprawić samopoczucie, to bym nie łożył na badania lekarskie ,
    przygotowanie oferty, kursy przygotowawcze i wiele innych przedsięwzięć.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-11 12:13:51
    Temat: Re: oszukany
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "log" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przygotowanie oferty, kursy przygotowawcze i wiele innych przedsięwzięć.

    Wyślij jeszcze raz, bo chyba nie doszło.

  • 3. Data: 2006-02-11 14:35:14
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > przygotowanie oferty, kursy przygotowawcze i wiele innych przedsięwzięć.

    gmina musiala podac informacje, dlaczego oficjalnie nikogo nie zatrudniono
    na tablicy ogloszen...
    co napisali>?