  • 1. Data: 2006-07-25 07:47:55
    Temat: oswiadczenie woli zlozone faksem - orzeczenia
    Od: k...@p...onet.pl

    witam,
    mam prosbe - pisze wlasnie do PZU pismo dotyczace zlozonego przeze
    mnie oswiadczenie woli przeslanego faksem. Niestety w pracy nie mam
    Lexa (czy innego pragramu z orzecznictwem). Czy ktos laskawie móglby
    przelac mi jakies orzeczenia dotyczace skutecznosci wyslania
    oswiadczen woli faksem? (wiem, ze jedno bylo napewno wydane przez SN
    - Izbe Pracy i US). z góry dziekuje...

    Kacper Grzybowski