  • 1. Data: 2005-02-11 16:33:26
    Temat: oświadczenie o odrzuceniu spadku
    Od: "Rafik" <a...@p...onet.pl>

    Witam forumowiczów.

    Mam pytanko dotyczące tematu.Mam sprawę spdkową i jestem jedynym
    spadkobiercą wskazanym w testamencie.Istnieją krewni spadkodawcy.Zgadzają
    się w pełni z testamentem ale żeby wszystko było ok muszą złożyć w/w
    oświadczenie.co muszą zawrzeć w takim oświadczeniu poza oczywiście danymi
    tzn.znany jest im termin rozprawy, nie mają uwag i zastrzeżeń do
    testamentu.Cosik jeszcze?

    Dziękuję i pozdrawiam

    Rafik

  • 2. Data: 2005-02-11 17:15:50
    Temat: Re: oświadczenie o odrzuceniu spadku
    Od: "Pyzol" <n...@s...ca>

    To i ja sie tutaj podlacze.

    Czy, rzeczywiscie, oswiadczenie o przyjeciu, badz odrzuceniu spadku trzeba
    zlozyc w sadzie osobiscie i nie ma mozliwosci zlozenia go pisemnie za pomoca
    aktu notarialnego?

    Chodzi o osobe zamieszkala za granica ( sprawa spadkowa w Polsce), ktora nie
    bardzo moze sie stawic przed sadem w Polsce ( nie z powodow zdrowotnych,
    ale pracowych - nie ma juz urlopu).

    Czy taka osoba moze i ew. w jaki sposob zapewnic sobie doreczenie
    postanowienia sadu?

    Guglowalam grupe, ale nie znalazlam takiego wyjasnienia, ktore rozwialoby
    moje watpliwosci, sorry)

    Kaska