  • 1. Data: 2009-06-22 19:32:08
    Temat: osobiste stawienie sie... czy konieczne ?
    Od: "[AmEr]" <n...@c...pl>

    Witam,
    dostalem wezwanie aby osobiscie stawic sie przed sadem.
    Sprawa dotyczy odszkodowania i jest zalozona przez wiele osob, w tym i mnie
    ( dolaczylem do niej jako spadkobierca osoby, ktora nie doczekala konca
    sprawy).
    Dokladnie nie znam przebiegu sprawy i niewiele wniose do niej.
    Sprawa odbywa sie na drugim koncu kraju.
    Mnie jak i pozostalych powodow reprezentuje adwokat.
    Czy istnieje mozliwosc, aby nie pojawic sie na tej sprawie.
    Jak powinno wygladac rerntualne pismo do Sadu ?
    Pzdr.
    [AmEr]

  • 2. Data: 2009-06-22 20:50:24
    Temat: Re: osobiste stawienie sie... czy konieczne ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "[AmEr]" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy istnieje mozliwosc, aby nie pojawic sie na tej sprawie.
    > Jak powinno wygladac rerntualne pismo do Sadu ?

    Skoro Was reprezentuje adwokat, to chyba najprościej jego byłoby spytać.
    Ale skoro pytasz, to o ile w wezwaniu nie ma, że stawiennictwo obowiązkowe,
    to jest to po prostu powiadomienie dla Ciebie o rozprawie.