  • 1. Data: 2006-08-02 18:48:57
    Temat: osoba za granicą a spadek
    Od: jerry <j...@i...com.pl>

    jest sobie działka, w KW figuruje na 5 osób, z czego 4 nie żyją... Ta
    działka to defacto droga do mojego domu/gospodarstwa rolnego. Połowe ma
    sąsiadka, a gdyby w latach 60-tych pomyśleli druga połowa byłaby teraz
    moja (wszyscy sie pospisywali czy sprzedali swoje udziały w
    gospodarstwie mojej babci a o drodze zapomnieli). W zasadzie z
    wszystkimi spadkobiercami sprawa jest do załatwienia, poza jednym który
    jest za granicą. Jak to najłatwiej/najtaniej załatwić? Gdyby był "pod
    ręką" pewnie by sie dało sprawe załatwić ale USA. Acha - prawdopodobnie
    ma już obywatelstwo USA. Jeżeli sie postaram znajde z nim chyba kontakt.

    Jerry