  • 1. Data: 2003-09-08 07:40:14
    Temat: organizasja manifestacji
    Od: "Kmicic" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Goszczę pierwszy raz na grupie i jestem lamerem jeśli chodzi o prawo.

    Mam prośbę. Proszę o wskazanie dostępnych w sieci dokumentów traktujących o
    koniecznych formalnościach związanych z organizacją manifestacji,
    happeningów, aby wydarzenia te były legalne w świetle prawa. Konkretnie
    chodzi o zagranie koncertu rockowego w miejscu stricte do tego celu nie
    przeznaczonym (np na skwerze w centrum miasta) w formie happeningu.

    Dziękuję z góry za pomoc i wskazówki -

    Michał Kmita

  • 2. Data: 2003-09-08 08:37:47
    Temat: Re: organizasja manifestacji