  • 1. Data: 2005-04-11 20:55:05
    Temat: oplaty u notariusza ?
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    witam
    przeprowadzilem postepowanie
    spadkowe po ojcu otrymalem 1/3 brat 1/3 matka 1/3/ spadku
    na ktory sklada sie dzialka budowlano rolna
    postepowanie prowadzilem sam zaknczylo sie jak widac sukcesem
    teraz brat wraz z matka chca zrobic mi darowizne ze swich 1/3 tej gleby
    abym mial calosc jaka podac wartoscc notariuszowi aby oplaty byly
    najmniejsze i biorac pod uwage ze jest to I grupa dziedziczenia
    gleba nie jest duza
    jaka oplata bylaby np. przy 20,000zl calej nieruchomosci tzn
    notariat+oplata Us a jak np. przy 30,000zl
    dodam ze mam juz zaswiadczenia z us.dotyczace spadku
    oplata skarbowa jest pewnie stala a czy notariat ma ceny umowne czy
    jakie jak by to wygladalo w moim przypadku
    adam