  • 1. Data: 2003-12-27 14:26:28
    Temat: opłaty na allegro
    Od: Marta_21<m...@w...pl>

    Dzień dobry,
    Przez kilka miesięcy wynajmowałam mieszkanie. W tym czasie, pod
    moją nieobecność, ówczesny lokator założył sobie konto na allegro na
    moje nazwisko. Jak się później okazało na moje nazwisko było
    założone także konto pocztowe. W wyniku sprzedaży przedmiotów na
    aukcji otrzymałam zawiadomienie o konieczności zapłaty prowizji za
    sprzedane przedmioty. Nie mam obecnie kontaktu z tą osobą. W
    ostatnim mailu od allegro przeczytałam, że w wypadku nie uiszczenia
    opłat sprawa zostanie skierowana do sądu. W związku z tym mam
    pytanie, czy faktycznie taka groźba ma moc prawną? Nie
    podpisywałam żadnej umowy, w procesie rejestracyjnym na allegro nie
    wymagano nawet serii i numeru dowodu osobistego. Tylko imienia,
    nazwiska, adresu i konta pocztowego. Czy muszę zapłacić ? Bardzo
    proszę o szybką odpowiedź bo nie wiem do kogo mogłabym się
    zwrócić. Z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-27 14:37:55
    Temat: Re: opłaty na allegro
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Bardzo
    > proszę o szybką odpowiedź bo nie wiem do kogo mogłabym się
    > zwrócić. Z góry dziękuję.

    najpierw zwróć się do Allegro.
    http://www.allegro.pl/contact/contact.php

    (Bezpieczeństwo) i opisz problem.