  • 1. Data: 2006-12-15 19:51:33
    Temat: ojciec, mała córka i potrzeba zrobienia siku :-)
    Od: "Rajmund Wrotek" <o...@m...com>

    Ojciej idzie z córką na zakupy do jakiegoś marketu. Córce (4 lata) chce się
    siku. Wiadomo, że nie pójdzie sama. Trzeba ją wysadzić.
    Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Który wariant jest poprawny?

  • 2. Data: 2006-12-15 19:58:22
    Temat: Re: ojciec, mała córka i potrzeba zrobienia siku :-)
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    > Który wariant jest poprawny?

    A chodzi Ci o prawne rozwiązanie sytuacji? Z praktyki powiem, że ja chodzę
    z córką dla inwalidów :-)

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 3. Data: 2006-12-15 20:00:04
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Rajmund Wrotek napisał(a):
> [...]
    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Zaden - tu i tu ojciec zostanie posadzony o molestowanie... (głupie
    pytanie - glupia odpowiedz)...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-12-15 20:21:48
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Zaden - tu i tu ojciec zostanie posadzony o molestowanie... (głupie
    > pytanie - glupia odpowiedz)...

    Dlaczego glupie ? Chyba nie masz corki ?
    Ja tez zawsze mam dylemat.

  • 5. Data: 2006-12-15 20:23:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 21:21:48 +0100, Baczek napisał(a):

    > Dlaczego glupie ? Chyba nie masz corki ?
    > Ja tez zawsze mam dylemat.

    No to juz tlumacze (choc co prawda nie mam corki, ani syna, chyba ze o
    czyms nie wiem). Idac z dzieckiem do lazienki zazwyczaj zamykasz sie z nim
    w kabinie. To tez obojetne czy idziesz do damskiej, meskiej, obojnackiej
    czy jakiejkolwiek innej. Idz do tej, w ktorej lepiej sie czujesz, ew. w
    ktorej lepiej czuje sie Twoje dziecko. Rany, jakie ludzie stwarzaja sobie
    problemy...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-15 20:30:37
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "scream" napisał
> [...]
    > czy jakiejkolwiek innej. Idz do tej, w ktorej lepiej sie czujesz, ew. w
    > ktorej lepiej czuje sie Twoje dziecko. Rany, jakie ludzie stwarzaja sobie

    vide rozporządzenie w sprawie dozoru dzieci w toaletach w obiektach
    handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2 :)

    MSPANC

    --
    p09v

  • 7. Data: 2006-12-15 20:49:19
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Rajmund Wrotek" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Ja bym wybrala ten :-) Mam odwrotna sytuacje - jestem matka 3latka i w
    sytuacjach kryzysowych odcedzam go w damskiej:)

    Angie

  • 8. Data: 2006-12-15 21:11:33
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Ja wybierałem zawsze wariant 1 coby się nie narazić osobom przebywającym w
    damskiej :)

    Tomek

  • 9. Data: 2006-12-15 22:07:35
    Od: "jh" <N...@r...kielce.com.pl>

> [...]
    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Wprawdzie mam synka, ale gdyby to była córa wolałbym do damskiej, bo:
    - nie naraziłbym córki na zerkanie na kolesi przy pisuarach i dziwne pytania
    :)
    - pewnie byłoby czyściej niż w męskiej :D
    - nie prowokowałbym ewentualnych chorych pedofili
    - zainteresowana siusianem osoba jest w tej własciwej dla siebie toalecie, a
    Ty jako dozór masz prawo nie zostawiać córki samej, jeśli "panie pudrujące
    nosek" z pewnością nie robią tego przy pisuarach, więc nie mają czego się
    wstydzić :)

    jh

  • 10. Data: 2006-12-15 22:58:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Rajmund Wrotek" <o...@m...com> wrote in message
> [...]
    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Wariant 3.
    Ojciec idzie do toalety z napisem "family".
    Bardzo czesto widziałem cos takiego na lotniskach, przebieralniach na
    basenach itp itd, tyle że nie w Polsce.