-
1. Data: 2005-03-26 20:06:43
Temat: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
Witam, mam ogromna prosbe do osob obeznanych w temacie.
Jest taka promocja w sieci idea w ktorej czytam...
Regulamin promocji "bezplatne rozmowy dla firm":
1.Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie ,,Bezpłatne rozmowy
dla Firm", zwana dalej ,,Promocją", skierowana jest do przedsiębiorców
(...) i tak dalej...
2.Promocja obowiązuje od dnia 1 lutego 2005 r. do 31 marca 2005 r. PTK
Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w
każdym czasie bez podania przyczyn.
10. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma możliwość korzystania z
promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm" na warunkach określonych
w Regulaminie promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm".
Akurat zdazylem z aktywacja, zakupilem telefon i aktywowalem usluge
bezplatnych rozmow. Na moj rozum wyglada to na oferte (zakupu-aktywacji)
scisle powiazaną (z promocyjna uslugą), czyli kupuje telefon i korzystam
z promocji ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm". Jest to umowa lojalnosciowa i
obliguje mnie do korzystania (tzn. nie rezygnowania) z uslug operatora
przez 2 lata pod rygorem kary pienieznej.
Jednakze w regulaminie samej uslugi jest:
1. W ramach Promocji Abonent w okresie od dnia 2 lutego 2005 r. do 31
marca 2005 r. ma możliwość uruchomienia promocyjnej usługi ,,Bezpłatne
rozmowy dla Firm" zwanej dalej ,,Usługą" na warunkach określonych w
niniejszym Regulaminie.
3. Usługa działa do 31 marca 2007 r., przy czym PTK Centertel sp. z o.o.
zastrzega sobie prawo do odwołania Usługi w każdym czasie.
I tu zaczynaja sie moje watpliwosci (odnosnie pkt.3.) - czy jesli z
jakis powodow operator odwola usluge "Bezpłatne rozmowy dla Firm" bedzie
to jednoznaczne z wypowiedzeniem warunkow umowy - promocji "bezplatne
rozmowy dla firm" ? Chcialbym uniknac sytuacji w ktorej bede zobligowany
do korzystania z aktywacji w sieci operatora z jednoczesnym brakiem
mozliwosci korzystania z uslugi glownej jaka są "bezplatne rozmowy dla
firm" (w takim przypadku calosc nie mialaby oczywiscie sensu). W takim
wypadku chcialbym miec prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
konsekwencji okreslonych w umowie lojalnosciowej.
Jesli ktos ma kilka chwil na zaglebienie sie w tym temacie, to bardzo
prosze o pomoc - pelna tresc obu regulaminow moge podeslac mailem, sa
one takze do pobrania na stronach idei.
Pozdrawiam, P.
-
2. Data: 2005-03-27 23:56:18
Temat: Re: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
Jeszcze raz "usmiecham się" w ponizszej sprawie - czy jest ktos kto
moglby sie udzielic na ten temat ?
news napisał(a):
> Witam, mam ogromna prosbe do osob obeznanych w temacie.
> Jest taka promocja w sieci idea w ktorej czytam...
>
> Regulamin promocji "bezplatne rozmowy dla firm":
> 1.Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie ,,Bezpłatne rozmowy
> dla Firm", zwana dalej ,,Promocją", skierowana jest do przedsiębiorców
> (...) i tak dalej...
>
> 2.Promocja obowiązuje od dnia 1 lutego 2005 r. do 31 marca 2005 r. PTK
> Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w
> każdym czasie bez podania przyczyn.
>
> 10. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma możliwość korzystania z
> promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm" na warunkach określonych
> w Regulaminie promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm".
>
> Akurat zdazylem z aktywacja, zakupilem telefon i aktywowalem usluge
> bezplatnych rozmow. Na moj rozum wyglada to na oferte (zakupu-aktywacji)
> scisle powiazaną (z promocyjna uslugą), czyli kupuje telefon i korzystam
> z promocji ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm". Jest to umowa lojalnosciowa i
> obliguje mnie do korzystania (tzn. nie rezygnowania) z uslug operatora
> przez 2 lata pod rygorem kary pienieznej.
>
> Jednakze w regulaminie samej uslugi jest:
> 1. W ramach Promocji Abonent w okresie od dnia 2 lutego 2005 r. do 31
> marca 2005 r. ma możliwość uruchomienia promocyjnej usługi ,,Bezpłatne
> rozmowy dla Firm" zwanej dalej ,,Usługą" na warunkach określonych w
> niniejszym Regulaminie.
> 3. Usługa działa do 31 marca 2007 r., przy czym PTK Centertel sp. z o.o.
> zastrzega sobie prawo do odwołania Usługi w każdym czasie.
>
> I tu zaczynaja sie moje watpliwosci (odnosnie pkt.3.) - czy jesli z
> jakis powodow operator odwola usluge "Bezpłatne rozmowy dla Firm" bedzie
> to jednoznaczne z wypowiedzeniem warunkow umowy - promocji "bezplatne
> rozmowy dla firm" ? Chcialbym uniknac sytuacji w ktorej bede zobligowany
> do korzystania z aktywacji w sieci operatora z jednoczesnym brakiem
> mozliwosci korzystania z uslugi glownej jaka są "bezplatne rozmowy dla
> firm" (w takim przypadku calosc nie mialaby oczywiscie sensu). W takim
> wypadku chcialbym miec prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
> konsekwencji okreslonych w umowie lojalnosciowej.
>
> Jesli ktos ma kilka chwil na zaglebienie sie w tym temacie, to bardzo
> prosze o pomoc - pelna tresc obu regulaminow moge podeslac mailem, sa
> one takze do pobrania na stronach idei.
> Pozdrawiam, P.
-
3. Data: 2005-03-28 07:20:59
Temat: Re: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
> news napisał(a):
> > 3. Usługa działa do 31 marca 2007 r., przy czym PTK Centertel sp. z o.o.
> > zastrzega sobie prawo do odwołania Usługi w każdym czasie.
> >
> > I tu zaczynaja sie moje watpliwosci (odnosnie pkt.3.) - czy jesli z
> > jakis powodow operator odwola usluge "Bezpłatne rozmowy dla Firm" bedzie
> > to jednoznaczne z wypowiedzeniem warunkow umowy - promocji "bezplatne
> > rozmowy dla firm" ? Chcialbym uniknac sytuacji w ktorej bede zobligowany
> > do korzystania z aktywacji w sieci operatora z jednoczesnym brakiem
> > mozliwosci korzystania z uslugi glownej jaka są "bezplatne rozmowy dla
> > firm" (w takim przypadku calosc nie mialaby oczywiscie sensu). W takim
> > wypadku chcialbym miec prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
> > konsekwencji okreslonych w umowie lojalnosciowej.
W umowach z plusem jest zastrzeżenie, że kara umowna nie należy się,
jeśli operator zmienił warunki umowy (cennik) na niekorzyść abonenta. Czy w
przypadku idei jest podobnie?
L.
-
4. Data: 2005-03-28 10:30:36
Temat: Re: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
Liwiusz napisał(a):
> W umowach z plusem jest zastrzeżenie, że kara umowna nie należy się,
> jeśli operator zmienił warunki umowy (cennik) na niekorzyść abonenta. Czy w
> przypadku idei jest podobnie?
nie ma takiego zapisu.