  • 1. Data: 2006-01-21 13:52:56
    Temat: odszkodowanie z elektrowni
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Z powodu awarii w sieci elektrycznej, w mojej instalacji pojawiło sie przez
    kilka godzin napiecie ponad 300V.
    Kilka urządzeń w domu uległo spaleniu.
    Czy ma ktoś moze doświadczenia na temat uzyskania odszkodowania, i na jakiej
    ewentualnie podstawie bedą one wypłacane, kto bedzie oceniał wartośc sprzetu
    jeżeli nie jest to takie oczywiste w przypadku sprzetu uzywanego?
    Dodatm tylko ze awarie zgłosilem na pogotowniu..

    Paweł

  • 2. Data: 2006-01-23 08:56:12
    Temat: Re: odszkodowanie z elektrowni
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeżeli nie jest to takie oczywiste w przypadku sprzetu uzywanego?
    > Dodatm tylko ze awarie zgłosilem na pogotowniu..

    Zbieraj wszelka dokumentacje zwiazana ze szkoda - rachunki za naprawy, za
    zakupione nowe rzeczy. Ponadto zbierz świadków zdarzenia jeżeli jest to
    możliwe oraz jeżeli pogotowie ratunkowe przybyło na miejsce i sporzadzilo
    protokol - popros o jego kopie - to tez kolejny dokument - sprawdz co
    napisali.

    Kiedy juz wszystko zbierzesz - wystap do zakladu energetycznego o
    odszkodowanie w wysokosci przedstawionych rachunkow - pismo skieruj na adres
    siedziby zakladu.

    Po przepychankach, ktore zapewne nastapia - z dobrymi papierami mozesz
    wystepowac na droge sadowa.

    Pozdr.,

    F.

    www.doradcyprawni.com