  • 1. Data: 2004-07-27 09:10:13
    Temat: odszkodowanie
    Od: Wiktor<w...@i...pl>

    Witam

    Mam problem, kupilem dzialke składajaca sie z 3 dzialek, na jednej z
    nich biegnie droga publiczna. Jako własciciel wystapilem do Urzedu
    Miejskiego o odkupienie tej czesci, po 4 latach dostalem odpowiedz,
    ze owszem oni wyplaca odszkodowanie, ale poprzedniemu
    wlaścicielowi, powolujac sie na Dz.Ust. 133 paragraf 73.

    Co z tym zrobic??!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-27 09:55:45
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiktor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze owszem oni wyplaca odszkodowanie, ale poprzedniemu
    > wlaścicielowi, powolujac sie na Dz.Ust. 133 paragraf 73.

    Odpisz im, że nie wyrażasz zgody na wypłatę należnych Tobie pieniędzy do rąk
    innej osoby. jeśli chcą płacić dwa razy, to ich sprawa.