-
1. Data: 2012-01-31 22:58:19
Temat: odstąpienie od umowy
Od: Majka <m...@w...pl>
19 stycznia zawarłam umowę z bankiem /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z
usług tego banku, bo nie wszystko co interesuje klienta jest zapisane w
umowie. Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa i
infolinia itp.
Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy, ale nie wiem czy bank
może mnie za to ukarać oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
Bardzo proszę o informacje.
Majka
-
2. Data: 2012-02-01 07:09:59
Temat: Re: odstąpienie od umowy
Od: "anCZka" <A...@o...pl>
> Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy, ale nie wiem czy bank
jaki masz abonament?
Ania
-
3. Data: 2012-02-01 10:10:24
Temat: Re: odstąpienie od umowy
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2012-01-31 23:58:19 +0100, Majka <m...@w...pl> said:
> 19 stycznia zawarłam umowę z bankiem
Brawo! Cieszą ludzie świdomie podpisujące podtykane im papiery!
> /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z usług tego banku, bo nie wszystko co
> interesuje klienta jest zapisane w umowie.
Coś tu nie gra - skoro nie ma w umowie interesujących cię rzeczy, to
jej nie podpisałeś, a jeśli podpisałaś, to znaczy, że....
;>>>
> Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa
Dzisiaj ma zielono-szaro-białe barwy, ale po fuzji z nieznanym jeszcze
bankiem może być czerwono-biało-szara.
> i infolinia
Pomieszczenie ma jasne ściany, a cała przestrzeń jest podzielona na
boksy, w których siedzą pracownicy ze słuchawkami telefonów na uszach.
>
> Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy
I chwała niebiosom!
> , ale nie wiem czy bank może mnie za to ukarać
To znaczy przerwałaś czytanie po znalezieniu "może odstąpić od umowy w
ciągu 14 dni"?
I nic cię nie zainteresowało z dalszej treści?
> oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
Świetnie!
> Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
Przeczytaj ten dokument do końca...
--
Bydlę
-
4. Data: 2012-02-01 15:52:46
Temat: Re: odstąpienie od umowy
Od: Majka <m...@w...pl>
W dniu 2012-02-01 11:10, Bydlę pisze:
> On 2012-01-31 23:58:19 +0100, Majka <m...@w...pl> said:
>
>> 19 stycznia zawarłam umowę z bankiem
>
> Brawo! Cieszą ludzie świdomie podpisujące podtykane im papiery!
>
>> /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z usług tego banku, bo nie wszystko co
>> interesuje klienta jest zapisane w umowie.
>
> Coś tu nie gra - skoro nie ma w umowie interesujących cię rzeczy, to jej
> nie podpisałeś, a jeśli podpisałaś, to znaczy, że....
> ;>>>
>
>
>> Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa
>
> Dzisiaj ma zielono-szaro-białe barwy, ale po fuzji z nieznanym jeszcze
> bankiem może być czerwono-biało-szara.
>
>
>> i infolinia
>
> Pomieszczenie ma jasne ściany, a cała przestrzeń jest podzielona na
> boksy, w których siedzą pracownicy ze słuchawkami telefonów na uszach.
>
>
>>
>> Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy
>
> I chwała niebiosom!
>
>> , ale nie wiem czy bank może mnie za to ukarać
>
> To znaczy przerwałaś czytanie po znalezieniu "może odstąpić od umowy w
> ciągu 14 dni"?
> I nic cię nie zainteresowało z dalszej treści?
>
>
>> oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
>
> Świetnie!
>
>
>> Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
>
> Przeczytaj ten dokument do końca...
>
Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
ledwie nieczytelne. Do tego układ informacji jest dosłownie nie do
przyjęcia,. bo nie wiadomo, czy przelew już poszedł, czy jest w środkach
zablokowanych, bo takiej informacji nie ma. Do tego niespójność
komunikatów raz jest kod /sms /a przy logowaniu klucz. Trzeba się
domyślać, że znaczy to samo. Zamiast akceptuj to podpisz. Oczywiście, że
poradziłam sobie z tym ale nie wiem ile jeszcze i jak niebezpiecznych
kruczków można by jeszcze by było znależć. Sprawy dotyczące banku,
rachunku powinny być przejrzyste, czytelne, co świadczy o szacunku dla
klienta.
A co do doczytania, to nawet nie rozpoczęłam, bo nigdzie w dokumentach
bankowych o tym nie pisze.
No i na koniec informuję, że konto mam już zamknięte po uwzględnieniu
"oświadczenia posiadacza rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego o
odstąpieniu od umowy" /wypełniłam taki ich druk/. Nie pobrano żadnych
opłat z tego tytułu, nie robiono też żadnych kłopotów.
Pozdrawiam Majka
-
5. Data: 2012-02-01 16:25:37
Temat: Re: odstąpienie od umowy
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
On 2/1/2012 9:52 AM, Majka wrote:
> bank reklamuje się, że jako jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się
> kończy.
przeglądarki zwykle maja dobrze zrobiony zoom.
-
6. Data: 2012-02-01 18:09:00
Temat: Re: odstąpienie od umowy
Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>
Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:jgbp21$rna$3@inews.gazeta.pl...
> On 2/1/2012 9:52 AM, Majka wrote:
>> bank reklamuje się, że jako jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się
>> kończy.
> przeglądarki zwykle maja dobrze zrobiony zoom.
Nie za dużo wyciąłeś czy aby?
Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jgbn4a$pao$1@news.task.gda.pl...
> Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
> jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
> do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
> dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
> ledwie nieczytelne.
Czy przeglądarki mają opcję przerobienia tekstu "bladego"
na bardziej kontrastowy?
--
Pozdrawiam
Piotr
-
7. Data: 2012-02-01 21:10:18
Temat: Re: odstąpienie od umowy
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
"PiotRek" <b...@w...pl.invalid> wrote in message
news:jgbv42$f02$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
> news:jgbp21$rna$3@inews.gazeta.pl...
>> On 2/1/2012 9:52 AM, Majka wrote:
>>> bank reklamuje się, że jako jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się
>>> kończy.
>> przeglądarki zwykle maja dobrze zrobiony zoom.
> Nie za dużo wyciąłeś czy aby?
> Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:jgbn4a$pao$1@news.task.gda.pl...
>> Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
>> jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
>> do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
>> dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
>> ledwie nieczytelne.
> Czy przeglądarki mają opcję przerobienia tekstu "bladego"
> na bardziej kontrastowy?
zazwyczaj mozna zignorowac kolory strony i ustawic co sie chce