  • 1. Data: 2007-02-02 14:57:19
    Temat: odpowiedzialnosc prawna za rodzine
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam nastepujace pytanie: moj kolega wyemigrowal za granice, i niestety jego
    siostra w tym czasie narobila dlugow, nazaciagala kredytow itp.
    Kolega chcialby wiedziec czy w jakis sposob moze byc pociagniety do
    odpowiedzialnosci z tego powodu.
    Prosilbym o ewntualne podstawy prawne udzielanej odpowiedzi.
    z gory thnx i pozdr

  • 2. Data: 2007-02-02 17:13:32
    Temat: Re: odpowiedzialnosc prawna za rodzine
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Kolega chcialby wiedziec czy w jakis sposob moze byc pociagniety do
    > odpowiedzialnosci z tego powodu.

    Nie ma z nią wspólnoty małżeńskiej to nie moze ... :) Inna sprawa, ze
    jesli mieszkają pod tym samym adresem to moze tam wejsc komornik i
    zebrac co mu w łapy wpadnie. A kolega będzie musiał udowadniać, że nie
    jest wielbłądem ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-02-03 07:53:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kolega chcialby wiedziec czy w jakis sposob moze byc pociagniety do
    > odpowiedzialnosci z tego powodu.

    tylko wtedy kiedy siostra zejdzie z tego swiata, a on przyjmie po niej
    spadek

  • 4. Data: 2007-02-03 14:21:23

    > jesli mieszkają pod tym samym adresem to moze tam wejsc komornik i
    > zebrac co mu w łapy wpadnie. A kolega będzie musiał udowadniać, że nie
    > jest wielbłądem ...
    Chyba tak nie do końca.Mieszkać pod jednym dachem mogą.Z przyczyn np.ludzkich
    brat pozwala siostrze przebywać i nocować.Jeżeli siostra nie będzie tam
    zameldowana to komornik zając nic nie może,nawet wtedy gdy ją tam
    podczas "wizyty" zastanie.

    krystek