  • 1. Data: 2006-05-13 15:22:20
    Temat: odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow
    Od: "theotherside" <c...@o...pl>

    WItam

    prowadze pewna strone internetowa na ktorej jest mozliwosc komentowania
    przez kazdego kto odwiedzi strone newsów, i mam pytanie w jakim
    stopniu jestem odpowiedzialny za komentarze ??
    czy jesli jakas osoba zostanie pomowiona (lub ona tak sadzi) lub w
    jakis sposob obrazona przez autora komentarza
    to czy moze mnie pociagnac w jakis sposob do odpowiedzialnosci?

    pozdrwaiam

    theotherside

  • 2. Data: 2006-05-13 15:47:06
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    raczej nie...
    pogrzeb w archiwum ...bylo juz o tym

  • 3. Data: 2006-05-13 20:37:03
    Od: "theotherside" <c...@o...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > raczej nie...
    > pogrzeb w archiwum ...bylo juz o tym

    ok, troche poszperalem w archiwum
    ale dokaldnej odpowiedzi nie znalazlem :/
    u mnie sprawawyglada tak, ze to nie jest forum tyko zwykle newsy ktore
    kazdy moze komentowac
    zadnego regulaminu nie ma(powinien byc??) i nie ma zadnej rejestracji
    numery ip odczytuje dopiero nie dawno ale i tak przeciez jednoznacznie
    one nie identyfikuja autora

    co w takim wypadku? czy powinienem byc przygotowany na ewentualne
    "zaproszenie" do sadu?

    pozdrawiam
    theotherside