  • 1. Data: 2003-03-10 09:00:01
    Temat: odpowiedz na pozew
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    Mam pytanie moze prymitywne, ale proszę o odpowiedŸ - coz to za twor:
    odpowiedz na pozew i co nastepuje po tej odpowiedzi? Czy to tylko w
    post. uproszczonym?
    tu chodzi o sprawe o odszkodowanie z tytulu niewydania swiadectwa
    pracy w terminie.
    Bardzo prosze o wyjasnienia. Pozdrawiam

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 2. Data: 2003-03-10 09:47:24
    Temat: Re: odpowiedz na pozew
    Od: Pawel <pzkw_panther@[nospam]gazeta.pl>

    Flower <m...@0...000p000l> wrote in news:Xns933A65819B0DBflowerpower@
    22.7.19.11:

> [...]
    > post. uproszczonym?
    > tu chodzi o sprawe o odszkodowanie z tytulu niewydania swiadectwa

    W odpowiedzi na pozew przedstawiasz swoje stanowisko co do sporu miedzy toba a
    druga strona (co ulatwia sedziemu zorientowanie sie co i jak jest grane).W tej
    odpowiedzi przedstawiasz swoje stanowisko co do sprawy,odnosisz sie do faktow i
    dowodow i przytoczyc mozesz ze swojej strony fakty i dowody do odparcia twierdzen
    powoda.Mozesz tez w odpowiedzi na pozew zawrzec zarzuty.
    Zlozenie odpowiedzi na pozew zalezy od woli pozwanego.Jesli nie chce to nie
    sklada,wyjatkiem sa sprawy w postepowaniu gospodarczym gdzie zlozenie odpowiedzi
    na pozew jest obowiazkowe.

  • 3. Data: 2003-03-10 10:31:21
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    Pawel <pzkw_panther@[nospam]gazeta.pl> dnia pieknego 10 mar 2003
    na pl.soc.prawo zapodał:

> [...]
    > pozwanego.Jesli nie chce to nie sklada,wyjatkiem sa sprawy w
    > postepowaniu gospodarczym gdzie zlozenie odpowiedzi na pozew

    BARDZO BARDZO dziekuje!!!

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 4. Data: 2003-03-10 11:11:55
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

> [...]

    > pozwanego.Jesli nie chce to nie sklada,wyjatkiem sa sprawy w
    > postepowaniu gospodarczym gdzie zlozenie odpowiedzi na pozew

    To ja pozywam o odszkodowanie z powodu niewydania w terminie
    swiadectwa pracy. Czy mam prawo wgladu do odapowiedzi na pozew?
    Sparawa toczy sie w sadzie daleko od mojego miejsca zamieszkania -
    wiec jesli mam prawo wgladu jak sie to zalatwia w takiej sytuacji?
    Z gory bardzo dziekuje!

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp