  • 1. Data: 2008-02-25 18:51:21
    Temat: odliczenie internetu/brak zameldowania i hotele...:)
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    witam,
    czytalem ad ulgi dot. internetu, ale jakos nie do konca to do mnie dotarlo w
    zwiazku z moja sytuacja...
    mam mieszkanie, w ktorym w zasadzie mieszkam:) zameldowany jestem u
    rodzicow. dlatego w zasadzie tam mieszkam, bo prace mam taka, ze od
    poniedzialku do czwartku/ piatku najczesciej spie w hotelach.
    Znalazlem taki zapis:

    Miejsce zamieszkania, w stosunku do którego dokonywane jest odliczenie,
    powinno być zgodne z miejscem zamieszkania, określonym w formularzu NIP-1
    lub NIP-3, złożonym w urzędzie skarbowym. Nie musi to być miejsce
    zameldowania, jednak musi to być faktyczne miejsce zamieszkania podatnika.

    Rozumiem ze powyzej 3 miesiecy musze sie zameldowac tam gdzie mieszkam, ale
    od kiedy to sie liczy? hotel nie jest uznawany za mieszkanie?? :)
    pozdrawiam
    Michal