  • 1. Data: 2002-09-19 10:00:38
    Temat: odciecie ogrzewania -czy mogę czy nie?
    Od: "marcin \(cxpincet\)" <m...@b...pl>

    mieszkam we własnościowym mieszkaniu należacym do wspólnoty mieszkaniowej w
    której każdy właściciel ma swoje mieszkanie (jeśli to coś zmienia)
    budynek wybudowany przez firme dewaloperską która podpisała umowę na dostawę
    ciepla i ciepłej wody z MPEC, ponosze znaczne koszty z tego powodu (np. metr
    sześć. ciepłej wody to opłata rzędu 12 zł, i do tego comiesięczna opłata
    abonamętowa w wysokości 35 zł),
    chciałbym sie odciać od mpecu i założyć sobie piec dwufunkcyjny i ogrzewać
    się gazem,
    ktoś mi powiedział że nie można bo kiedyś ktoś tak w polsce zrobił i oparło
    się o NSA który stwierdził że nie można się odłączyć,
    a przecież to takie proste, wypowiadam umowę, zaślepiam rury w pionie
    zakładam grzejnik gazowy lub elektryczny i już jestem w domu
    czy tak można, aha pieniądze płacę do administratora wspólnoty, jest to
    wyszczególniona pozycja w czynszu

    ---
    marcin

  • 2. Data: 2002-09-19 20:27:59
    Temat: Re: odciecie ogrzewania -czy mogę czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Sep 2002, marcin (cxpincet) wrote:
    [...]
> [...]
    >+ a przecież to takie proste, wypowiadam umowę, zaślepiam rury w pionie
    >+ zakładam grzejnik gazowy lub elektryczny i już jestem w domu

    NSA zgodził się z argumentacją że to nie takie proste, bo
    "doprowadzenie ciepła" ogrzewa przy okazji (rury !) również
    części wspólne budynku.
    Nic nie poradzę, to NIE moje zdanie :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-09-20 07:47:23
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > NSA zgodził się z argumentacją że to nie takie proste, bo
    > "doprowadzenie ciepła" ogrzewa przy okazji (rury !) również
    > części wspólne budynku.

    Cześć,

    Ciekawy temat, bo z technicznego punktu widzenia on też będzie
    ogrzewał budynek. Więc, powiedzmy, bilans ciepła na budynek
    nie ulegnie zmianie. Poniekąd też słyszałem o facecie (media),
    który tak zrobił i udało mu się, mimo założenia sprawy przez
    spółdzielnię.

    Pzdr,
    Bam