  • 1. Data: 2002-11-13 08:32:01
    Temat: nowe mieszkanie - rękojmia
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Witam,
    moje mieszkanie ma ok. 2 lat. Słyszałem że przepisy mówią o 3 latach
    rękojmi. W jaki sposób powinienem zgłosić usterkę wykonawcy aby skorzystać z
    rękojmi. Czy powinienem sporządzić dokument i jak on powinien wyglądać. Czy
    jest możliwość obciążenia wykonawcy kosztami naprawy zniszczonej podłogi w
    skutek cieknącego kaloryfera ?
    Czy pracowników wykonujących naprawę mogę poprosić o sporządzenie protokołu
    ?

    Maras

  • 2. Data: 2002-11-13 19:54:33
    Temat: Re: nowe mieszkanie - rękojmia
    Od: m...@i...pl

> [...]
    > skutek cieknącego kaloryfera ?
    > Czy pracowników wykonujących naprawę mogę poprosić o sporządzenie protokołu

    Tak, ale o ile pamiętam te 3 lata dotyczą budynku (np. bloku, domu
    wolnostojącego itd...), a w przypadku mieszkania jest to tylko rok. Upewnij się
    jednak, bo nie mam 100% pewności.

    Marek