  • 1. Data: 2007-11-20 19:57:32
    Temat: nierzetelna informacja na infolinii bankowej
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    chyba wszyscy wiemy jak to jest z infoliniami instytucji finansowych,ciężko
    jest uzyskać wiarygodną informację dzwoniąc tam jeden raz,zazwyczaj wymaga
    to kilku telefonów, aby potwierdzić otrzymane informacje.Tak się stało,że
    zostałem wprowadzony w błąd na takiej infolinii, co skutkowało dla mnie
    stratami finansowymi.Odpowiedzi na reklamację dot.obsługi nie mogę się
    doczekać od trzech miesięcy,pomimo, że instytucja ma tylko dwa tygodnie na
    jej odpowiedź.Czy jest ktoś w stanie wskazać,gdzie można się odwołać,do
    jakiego organu,który mógłby wpłynąć na rzetelność udzielanych informacji
    klientom?Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    <M>

  • 2. Data: 2007-11-20 22:04:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 20:57:32 +0100, Michał napisał(a):

> [...]
    > jakiego organu,który mógłby wpłynąć na rzetelność udzielanych informacji
    > klientom?Z góry dzięki za wszelkie sugestie,

    Niestety bardzo często zdarza się także tak, że aby zatelefonić na
    infolinię trzeba wiedzieć o co się chcesz zapytać i przewidzieć o co
    jeszcze się dopytać, bo przykładowo na pytanie zadane:

    Pyt: Czy mogę przerzucać sobie jednostki uczestnictwa między funduszami i
    ile to kosztuje ?
    Odp.1: Tak, bez problemu może Pan zlecać przeksięgowanie jednostek z
    pomiedzy funduszami AB, AC, AD i AF i jest to operacja całkowicie
    bezpłatna.

    natomiast odpowiedź powinna brzmieć:

    Odp.2: Tak, bez problemu może Pan zlecać przeksięgowanie jednostek z
    pomiedzy funduszami AB, AC, AD i AF i jest to operacja całkowicie
    bezpłatna. z tym, że zlecenie złożone w poniedziałek do 11:00 realizowane
    jest wg wyceny w środę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net