  • 1. Data: 2004-01-08 21:02:53
    Temat: news.tpi.pl a art.202 paragraf 3 Kk
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Witam.
    Nie jest jasna dla mnie jedna kwestia. Jak wszytskim wiadomo paragraf 3 art. 202 Kk
    mowi :

    "Kto produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo rozpowszechnia treści
    pornograficzne z
    udzialem maloletniego ponizej lat 15 albo zwiazane z uzyciem przemocy lub
    poslugiwaniem sie
    zwierzeciem, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesiecy do lat 5."

    Jak sie ma do tego obecny stan faktyczny. Gdzie na serwerach TPSA pod adresem
    (news.tpi.pl) mozemy
    grupy: alt.binaries.pictures.erotica.bestality; alt.binaries.pictures.erotica.13-17;
    alt.binaries.pictures.erotica.age.13-17 o wiadomej tresci. No jak by na to nie
    patrzec to TPSA sprowadza te
    tresci i do tego jeszcze w celu rozpowszechniania. Trwa to co najmiej kilka ladnych
    lat. Jak Waszym
    zdaniem to jest uzasadnione, czy mozliwe zeby to byla zwykla indolencja ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 2. Data: 2004-01-08 21:49:15
    Temat: Re: news.tpi.pl a art.202 paragraf 3 Kk
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    huski:

    > Nie jest jasna dla mnie jedna kwestia. Jak wszytskim wiadomo paragraf 3
    > art. 202 Kk mowi :

    [...]

    czepiasz sie :D, to i tak jakies swiry sciagaja, a tpi to jedne z ostatnich
    wolnych binarek

    --
    psycomy

  • 3. Data: 2004-01-09 10:00:50
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "psycomy" kemenangan <08 sty 2004> menyalin :

    > czepiasz sie :D, to i tak jakies swiry sciagaja, a tpi to jedne z ostatnich
    > wolnych binarek

    Fakt, ale zalozmy, ze zaczniesz wydawac gazete, ktora bedzie zawierac wyzej
    wymienione tresci. Nie
    trzeba bedzie dlugo czekac, zeby "zrobila sie z tego sprawa", TPSA robi tak przez
    kilka lat i nic. Jaki ma
    sens tworzenie ustaw, ktore nie sa przestrzegane i do tego w tak razacy sposob.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2004-01-09 10:36:04
    Od: Artur <a...@r...net>

    tpnet.pl]
> [...]
    > TPSA robi tak przez kilka lat i nic. Jaki ma
    > sens tworzenie ustaw, ktore nie sa przestrzegane i do tego w

    TPI nie sciaga tego, tylko otrzymuje. Taka jest zasada dzialania feed'a
    i jedyna mozliwoscia jest cenzura, wiec sadze, ze artykul ten nie ma
    zastosowania tutaj.

    A.

  • 5. Data: 2004-01-09 18:49:14
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Artur" kemenangan <09 sty 2004> menyalin :

    > TPI nie sciaga tego, tylko otrzymuje. Taka jest zasada dzialania feed'a
    > i jedyna mozliwoscia jest cenzura, wiec sadze, ze artykul ten nie ma
    > zastosowania tutaj.

    Hmm, jestem gotow sie zgodzic. Tylko ktos przeciez ma piecze nad tym, odpowiednia
    konfiguracja
    rozwiazalaby problem, przeciez na news.onet.pl czy na gazecie tego nie ma. Co w takim
    wypadku, jezeli
    sytuacja ma miejsce przez wzglad na niedopatrzenie pracownikow?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2004-01-09 20:08:39
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) huski w wiadomości
    <X...@2...180.128.20
    > powiedział(a) co
    następuje:

    > Trwa to co najmiej kilka ladnych lat. Jak Waszym
    > zdaniem to jest uzasadnione, czy mozliwe zeby to byla zwykla indolencja ?

    Natychmiast powiadom prokuraturę!

    --
    Olgierd
    Popierając bandyterkę stajesz się kanalią!

  • 7. Data: 2004-01-09 20:27:24
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) huski w wiadomości
    <X...@2...180.128.20
    > powiedział(a) co
    następuje:

    > Co w takim wypadku, jezeli
    > sytuacja ma miejsce przez wzglad na niedopatrzenie pracownikow?

    A jeśli hardpornokasetę wsadzisz w kopertę i prześlesz pocztą - to czy
    listonosz też ma za to beknąć??

    --
    Olgierd
    Każda władza korumpuje, władza samorządowa - samorzutnie

  • 8. Data: 2004-01-09 20:37:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    8.20...

    Ale TP SA tego nie rozpowszechnia. Oni tylko grupę udostępniają.
    Ewentualne przestępstwo popełniają wysyłający te materiały. problem z
    reguły polega na udowodnieniu, ile faktycznie lat ma dana panienka.
    Próbowałem kiedyś coś takiego dowieść i połamałem sobie zęby. Mieliśmy
    faceta, który był fotografem i publikował w gazeta zdjęcia dziewcząt.
    niektóre na oko zahaczały spokojnie o paragraf. Tylko, że nie udało się
    ustalić personaliów żadnej z nich, a bez tego nie można przedstawić
    publikującemu zarzutu. O wiele łatwiej to wychodzi ze zwierzętami, bo pies
    jest na zdjęciu psem i nie ma tu wątpliwości.

  • 9. Data: 2004-01-10 09:56:49
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Olgierd" kemenangan <09 sty 2004> menyalin :

    > A jeśli hardpornokasetę wsadzisz w kopertę i prześlesz pocztą - to czy
    > listonosz też ma za to beknąć??

    Nie, i tak samo Ty nie odpowiesz, za to ze ktos CI zrobil glupi kawal i ja wyslal.
    Ale jak uruchomisz program
    i sam bedziesz sciagal binaria z grupy to podpadasz pod paragraf. Jak ustawisz np.
    zeby
    NewsBinaryExtractor scigal binaria z news.tpi.pl, to mozna powiedziec, ze nie jest to
    Twoja wina, ze
    dostales nielegalne materialy? No przeciez nic prostszego jak tylko w konfiguracji
    odznaczyc zaznaczone
    juz grupy.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 10. Data: 2004-01-10 10:01:43
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Olgierd" kemenangan <09 sty 2004> menyalin :

    > Natychmiast powiadom prokuraturę!

    nihilizm prawniczy, no tez mieszkam w tym kraju wiec nie dziwie sie Twojej uwadze,
    ale nie powinno tak
    by, ze najwiekszy ISP nawet nie raczy sie zastanowic nad tym co robi. W tym wypadku,
    cale te jakies akcje
    "zly dotyk" i inne pierdoly mozna o kant tylko potluc, bo to jest tak jakby zabronic
    nieletnim kupowac piwo a
    pozwolic wodke. Ale wlasciwie, tak jak mowisz, co nas to obchodzi, ja dzieci nie mam.

    --
    huski
    h...@i...pl