  • 1. Data: 2003-11-04 17:05:51
    Temat: naprawa telefonu
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    oddałem komórkę do naprawy bo przestała dzwonić, naprawa trwała ok 14 dni bo
    musieli dzwonek ściągnąć z Brukseli (hi a nie z Moskwy), po dwóch dniach
    przestał dzwonić zaczął charczeć, oddałem go w ramach reklamacji do tego
    samego zakłdu,leży tam już dwa następne tygodnie, bo serwisant twierdzi że
    został zalany i się zablokował. Że niby ja go zalałem! A przecież oddawałem
    go do naprawy ponieważ źle dzwonił (charczał). Jest jakiś sposób na coś
    takiego?