  • 1. Data: 2007-09-02 06:42:27
    Temat: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: "Selim" <k...@o...pl>

    Czy mozna komus naklejac naklejki samoprzylepne na szybach auta z jakims
    komunikatem np. typu pouczenie ? Jesli nie to czy mozna zglosic ten fakt na
    policje?

  • 2. Data: 2007-09-02 06:52:13
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    http://www.nieparkuj.pl/

  • 3. Data: 2007-09-02 07:00:09
    Od: "Selim" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.nieparkuj.pl/

    ale to nie ma w tym przypadku nic do rzeczy

  • 4. Data: 2007-09-02 07:05:07
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Selim pisze:
    > Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ale to nie ma w tym przypadku nic do rzeczy

    Przepraszam, nie wyspalem sie. Czytajac myslalem, ze szukasz takich
    naklejek.

  • 5. Data: 2007-09-02 09:10:19
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-09-2007 o 08:42:27 Selim <k...@o...pl> napisał(a):

    > Czy mozna komus naklejac naklejki samoprzylepne na szybach auta z jakims
    > komunikatem np. typu pouczenie ? Jesli nie to czy mozna zglosic ten fakt
    > na policje?

    To zalezy od tego na ile szkodliwe dla wlasciciela samochodu jest to
    naklejenie. Jesli naklejka uniemozliwia dalsze poruszanie sie pojazdem -
    na 100% mozna to zglosic. Sciganie nastepuje na wniosek pokrzywdzonego.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-09-02 12:14:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > To zalezy od tego na ile szkodliwe dla wlasciciela samochodu jest to
    > naklejenie. Jesli naklejka uniemozliwia dalsze poruszanie sie pojazdem -
    > na 100% mozna to zglosic. Sciganie nastepuje na wniosek pokrzywdzonego.

    Jka nawet pozwala na dalszą jazdę, to nadal zastosowanie znajdzie art. 63a
    kw - w końcu szyba nie jest właściwym miejscem do umieszczania ogłoszeń.

  • 7. Data: 2007-09-02 12:28:00
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 2 września 2007 14:14
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fbe9oc$76$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Jka nawet pozwala na dalszą jazdę, to nadal zastosowanie znajdzie art. 63a
    > kw - w końcu szyba nie jest właściwym miejscem do umieszczania ogłoszeń.

    A miejsce postoju oznaczone wózkiem jest przeznaczone dla niepełnosprawnych
    fizycznie a nie umysłowo.

    Kurde, jak ja ludzi nie rozumiem...Jednemu z drugim by trza nogi tak na
    tydzień odłączyć to by im mózg się od razu wyprostował.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 8. Data: 2007-09-02 12:32:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 2 września 2007 08:52
    (autor Baczek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fbdmit$fgj$1@news.onet.pl>):

    > http://www.nieparkuj.pl/

    Im się należy nalepka ,,nie rób strony jak łoś''. Za dziwne flesze to raz, a
    za zdjęcia o rozmiarach bilbordów to 2.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 9. Data: 2007-09-02 12:37:55
    Od: Piotr M <h...@o...pl>

    Z tego co wiem to bez zezwolenia nic nie można robić, nawet ulotki
    zostawić za wycieraczką.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 10. Data: 2007-09-02 12:44:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kurde, jak ja ludzi nie rozumiem...Jednemu z drugim by trza nogi tak na
    > tydzień odłączyć to by im mózg się od razu wyprostował.

    1) Skąd wiadomo że chodzi o takie miejsce?

    2) Jak nawet chodzi o takie miejsce, to uważasz, że złamanie prawa przez
    parkującego upoważnia inne osoby do łamania prawa?