  • 1. Data: 2007-09-20 20:04:35
    Temat: naklejka DE na polskim samochodzie
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Widuje sporo samochodów sprowadzonych z Niemiec jeżdżących już na
    polskich tablicach, ale wciąż mają na burcie nalepke (DE) czy to nie
    jest sprzeczne z przepisami? rejestracja i kod oznaczenia kraju dwóch
    różnych państw, czy policja może za to ukarać?

  • 2. Data: 2007-09-20 22:13:58
    Temat: Re: naklejka DE na polskim samochodzie
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    wologf pisze:
> [...]
    > jest sprzeczne z przepisami? rejestracja i kod oznaczenia kraju dwóch
    > różnych państw, czy policja może za to ukarać?

    Tak.

    Samochód może posiadać tylko naklejke z kodem kraju, w którym jest
    zarejestrowany.

    --
    k.

  • 3. Data: 2007-09-21 07:56:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest sprzeczne z przepisami? rejestracja i kod oznaczenia kraju dwóch
    > różnych państw, czy policja może za to ukarać?

    Art.60 PoRD. Zabronione.

    neelix

  • 4. Data: 2007-09-21 10:47:24
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Kamil "czemu" Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:fcurgi$ogd$1@mx1.internetia.pl...

    > Tak.
    >
    > Samochód może posiadać tylko naklejke z kodem kraju, w którym jest
    > zarejestrowany.

    Jeszcze jedno pytanie, mając te nowe tablice gdzie jest chorągiewka albo
    symbol UE, a pod spodem PL już nie trzeba naklejać osobnej nalepki PL?

  • 5. Data: 2007-09-21 13:03:12
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    wologf pisze:
    > Jeszcze jedno pytanie, mając te nowe tablice gdzie jest chorągiewka albo
    > symbol UE, a pod spodem PL już nie trzeba naklejać osobnej nalepki PL?

    Nie trzeba.

    'chorągiewka' ;))

    --
    k.

  • 6. Data: 2007-09-21 13:51:36
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Bywam na granicy bardzo czesto i prawde mowiac gdyby nie taki nadgorliwiec
    jak ty nigdy nie zwrocil bym uwagi na te naklejkowe bajery.
    W nowej EU tablica rejestracyjna okresla z jakiego kraju i jakiej gminy
    pochodzi delikwent zeby go mogla policja namierzyc latwiej.

  • 7. Data: 2007-09-21 13:57:41
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "MT" <s...@d...null> napisał w wiadomości
> [...]
    > W nowej EU tablica rejestracyjna okresla z jakiego kraju i jakiej
    > gminy pochodzi delikwent zeby go mogla policja namierzyc latwiej.

    Dlatego zwróciłem uwagę, bo właśnie nie bywam na granicy i rzuciło mi
    się to w oczy.
    Skonkretyzuj co masz na myśli z tą nową UE, bo o ile mi wiadomo tak
    określa się w sumie 12 państw w tym naszą Polskę, u nas poznasz z
    jakiego jest powiatu, ale nie gminy, a w innych krajach mają swoje
    sposoby przydzielania numerów. Niektóre kraje spoza UE też mają symbol
    państwa na rejestracjach. Policja by mogła namierzyć nawet jakby numer
    był tworzony metodą przypadkową, bo chyba po coś są bazy danych.